Ja wiem Ja wiem
1810
BLOG

Gdzie są zwolennicy transportu publicznego?

Ja wiem Ja wiem Transport Obserwuj temat Obserwuj notkę 66

Tyle starań i krzyku było, że kominikacja indywidualna to więcej CO2, większe korki, czysty egoizm i nieekologiczny staromodny zwyczaj. Gdzie są teraz propagandziści zbiorowego transportu publicznego, zarówno tego stłoczonego w autobusach i wagonach, jak i używania jednego pojazdu przez różne osoby bez dezynfekcji między przesiadkami? Osobiście nie widzę problemu w grypie, nawet jeśli obecna jest nieco ostrzejsza, niż ubiegłoroczna, bo dotąd tylko szcepionkowcy próbowali nieskutecznie uniknąć jej skutków. Grypa zabijała, zabija i będzie moim zdaniem zabijać, bo jest do tego zdolna. Zobaczymy, czy zatrzymanie gospodarki globalnej i stan wyjątkowy coś zmieni w zdrowotności, w co wątpię, ale panika i wirusofobia jest realna, więc wypada ten temat również w tym kontekście poruszyć.

Zbiorowy transport jest lepszy, czy indywidualny? Dotkiemy wszystkich równo wymysłem unijnym na podatek od mobilności, jakby to nie publiczny transport był głównym zagrożeniem? Jeżeli podatek ma działać na zasadach jak ten od CO2 to oberwą głównie kierowcy, nie pasażerowie, co dyskryminuje transport bardziej higieniczny. Koronawirus lubi to.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka