Ja wiem Ja wiem
323
BLOG

Zamordyzm już niedługo ma być legalny!

Ja wiem Ja wiem Polityka Obserwuj notkę 24

Jarosław Kaczyński już zapowiedział zmiany w ustawie, by rozporzadzenia Ministra "Zdrowia" odnośnie restrykcji sanitarnych dotyczyły również zdrowych obywateli.


Głupio wam, że niepotrzebnie nosiliście maski, jak jacyś chorzy ludzie? Nie? Na serio? Wow!

W takim razie dobrze, że nosiliście maseczki, bo zdrowi to jednak do końca nie jesteście, a przynajmniej uzasadnione jest podejrzenie co do was choroby. Z drugiej strony choroba psychiczna zwalnia z noszenia maski, więc jednak niepotrzebnie nosicie. Z trzeciej jednak strony jednak musicie nosić maski, bo będąc na tyle upośledzeni, by słuchać zakłamane media i polityków bez sprawdzenia samemu przepisów prawa, jesteście całkowicie normalni, bo to większość wyznacza normy.

Poplątanie z pomieszaniem, ale jeśli Ziobryści przyklepią zapowiedziane zmiany w ustawie, zamordyzm maseczkowy w Polsce będzie już nie tylko medialny i propagandowy, ale nawet prawny.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka