„Złem osaczeni” autor Joe Chal
„Złem osaczeni” autor Joe Chal
Joe Chal Joe Chal
342
BLOG

Joe Chal: – „Złem osaczeni”

Joe Chal Joe Chal Kultura Obserwuj notkę 3


Do kilku słów sp. Andrzeja Leppera dopisałem swoich kilka i powstał dość obszerny poemat pt.; „Złem osaczeni” a dodatkiem do niego niech posłuży ten szaro-brązowymi akwarelami namalowany obraz mojego autorstwa, który zatytułowałem: 

„Święty Bezdomny Polak”.

image

Wiersz ten powstał w grudniu 2018 roku, ale nie chciałem nim zasmucić Świat Bożego Narodzenia, wstrzymując się od opublikowania go. Ponowna data przypadła na 14-go stycznia i znów wydarzenia w Gdańsku pokrzyżowały moje plany.

Dziś wreszcie mogę to zrobić i przybliżyć w formie ostrego poematu i oskarżenia słowa przywódcy Samoobrony. 

Czy taka przyszłość nas czeka?

Joe Chal- autor

Joe Chal
O mnie Joe Chal

Jestem prezesem i fundatorem Polsko Australijskiej Fundacji działającej na Rzecz Zdrowia i Rozwoju Dziecka. Prowadzę badania naukowe na temat „Autyzmu” (rehabilitacji) z wykorzystaniem komory hiperbarycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura