KAP1 KAP1
689
BLOG

7D. Historia Polski dla idiotów

KAP1 KAP1 Kultura Obserwuj notkę 4

1. "Rok 1610"
Polska: Jestem największym krajem w całej Europie... co powinienem zrobić....
Rosja: Och...
2.
Polska: Zaatakuję Rosję i podbiję Moskwę. Tak, to jest plan
Rosja: Nie...
3.
Polska: Giń suko!
Rosja: Nie, proszę. Nie! Och...
4.
Polska: Jak dobrze być jedynym, który podbił Moskwę i Rosję... ale Kreml i całe to gówno jest pełne aids i syfu. Wracam do domu.
5. Papież: Polsko proszę pomóż nam, Turcja zmierza do zniszczenia całej Europy a Ty jesteś tak silny...
Austria i Niemcy: ...ale oni mają największą armię jaką świat kiedykolwiek widział
Polska: fajnie... żaden problem chłopaki
6.
Polska: Spieprzaj stąd!
7.
Papież: Wow dziękuję Ci Polsko za uratowanie Europy.
Austria, Węgry, Niemcy: Tak, oklaski dla "tyh terech krulów"
Polska: Zbudujcie trochę uniwersytetów jak my zrobiliśmy i uczcie się języków ech...
8. "Później w 1772 roku"
Rosja: Ja jestem tak przerażona Polską. Jest tak silna.
Niemcy: Tak, ja też
9.
Rosja: Może zaatakujemy razem?
Niemcy: Dobry plan
Austria: Co się tutaj dzieje?
10.
Rosja: My boimy się Polski, więc atakujemy razem
Niemcy: Pomożesz nam?
Austria: Ale oni są przyjacielem, przegonili Turcję...
11.
Rosja: Też się boisz prawda? Pomóż nam
Niemcy: Nowe terytorium dla Ciebie
Austria: Hmmm.... dobrze
12.
Rosja, Niemcy, Austria: to jest...
Polska: Co?
13.
Rosja, Niemcy, Austria (z trzech stron): Atak niespodzianka! Giń!
Polska: Co do cholery!?
14.
Polska: Pieprzeni zdrajcy... Trzech na jednego... Nie miałam szans... Dlaczego oni to zrobili?
15.
Rosja, Niemcy, Austria: Lalala, Polska już nie ma ziemii
16. "Rok 1918"
Niemcy: Och, straciliśmy tak dużo w wojnie światowej :(
17.
Polska: Czas wolności!!!
18.
Polska: Zostawcie Polskę!!!
Austria: Polska jest szalona, uciekamy
Niemcy, Rosja: dobrze
19.
Rosja: Cholera, jestem komunistą
20.
ZSRR: Tak lepiej
21.
ZSRR: Czas zaatakować całą Europę, wszyscy będą komunistami
Polska: Nie myślę
22.
ZSRR: Ooo... strzał w głowę!
Polska: Spadaj komunistyczna paskudo
23. "Rok 1936"
Francja: Polska jest tak wielkim krajem. Oni uratowali cywilizowany świat dwa razy, raz od Turków i potem od komunistów... ja chcę być bohaterem jednego dnia...
Polska: Co?
24.
Francja: O cześć Polsko
Polska: Słuchaj Francjo, Adolf jest szefem Niemiec, my możemy zniszczyć go łatwo kiedy zaatakujemy go TERAZ, wtedy nie będzie kolejnej wojny światowej i takich tam, ok?
25.
Francja: Och nie, Ja tak boję się Niemiec. :(
Polska: Idiota...
26.
Niemcy hitlerowskie: Hej sowieci, jesteście moim największym wrogiem ale nie mam drogi pokonania Polski, pomożecie?
ZSRR: Jasne, zróbmy to
27: "Wojna niespodzianka!!!"
Niemcy hitlerowskie, ZSRR: Giń Polsko!
Polska: Nie znowu.... popaprańcy
28.
Francja: Powinniśmy pomóc Polsce?
Wielka Brytania: Nie, raczej wypiję moją słabą herbatkę
29.
Francja: Polska walczyła ponad miesiąc z Niemcami i Sowietami, dobrze bo ja mam linię Maginot
Belgia, Holandia, Luxemburg: (słuchają)
Wielka Brytania: Nie przejmujcie się przyjaciele nasza połączona siła powstrzyma nazistowski atak, Niemcy nie pokonają nas wszystkich
30. "Dwa tygodnie później" (Niemcy pokonały Francję, Belgię, Holandię, Luxemburg)
31. "Rok 1940"
Polska: Ja nie mogę znieść tego gówna, czas to uratować świat trzeci raz. Te hurrican-y wyglądają fajnie
32.
Polska (strzela do niemieckiego samolotu): Yeah! Giń!
33. "Rok 1945"
Wielka Brytania: Dziękujemy za uratowanie nas w Bitwie o Anglię
USA: Ale nie mamy wyboru i my sprzedaliśmy Ciebie w komunistyczne ręce, żegnaj
Francja: Będziemy pamiętać, że polski dywizjon zestrzelił najwięcej samolotów
Polska: Komunizm w całej wschodniej Europie...?! Nie myślę
34. "Rok 1989"
Polska: Hej, wystarczy już tego komunistycznego gówna słyszysz mnie paskudo? Wracaj do Moskwy i odczep się od Ukrainy, Białorusi i państw nadbałtyckich
ZSRR: w porządku
35. "Rok 2009"
Polska: Co za życie... Pieprzyłam każdego przez wieki, teraz Niemcy nie mają samochodów, Anglicy nie mają pracy i obciągają mi.... Kogo by tu jeszcze wypieprzyć
USA: Cześć Polsko, co u Ciebie ostatnio się działo?
36.
Polska: :D

Komiks ten znalazłem przy dyskusji filmu Bitwa pod Wiedniem - tłumaczenie jakże niedoskonałe i z nieznacznym ograniczeniem wulgaryzmów, moje

KAP1
O mnie KAP1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura