keytoo keytoo
121
BLOG

Kochano Elito Polityczno

keytoo keytoo Polityka Obserwuj notkę 3

Czy nie możesz na czas KRYZYSU zakopać TOPORA WOJENNEGO i siąść do stołu, uzgodnić ponad podziałami rozsądne rozwiązania, tak żeby ludzie i firmy na czas kryzysu jakoś to przetrwali?

Stwórz Rząd Jedności Narodowej lub cokolwiek innego, pokaż że zależy wam na Ludziach, Firmach i Gospodarce. Pokaż, że się wzajemnie słuchasz i szanujesz. A jak się wszystko skończy, niech wszystko wróci na stare tory, o ile wróci.
    Za moment zbierać czego nie będzie w Polsce, a wy bitwy chłopców w krótkich spodenkach uskuteczniacie, kto ukradnie Księżyc. Czy chcecie być Panami na zgliszczach spalonego Księżyca? Ludzie czy to z prawa, czy z lewa, czy z Centrum w mają wszystko w tej części ciała gdzie słonce nie dochodzi, zrobić wybory czy nie. Oni chcą mieć NADZIEJĘ. Wy im jej nie dajecie.
Ogarnij się, bo jak się nie ogarniesz to Lud was Ogarnie i to tak że się nie pozbieracie i wasze marzenia o władzy pójdą w p....u. Gdzieś mam wasze polityczne kalkulacje, pęd po władzę itp., itd.
Pamiętaj Elito dwa słowa:

GOSPODARKA GŁUPCZE

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka