keytoo keytoo
175
BLOG

Bosak na prezydenta

keytoo keytoo Polityka Obserwuj notkę 14

Mój głos w I turze otrzyma Krzysztof Bosak pomimo że nie jest z mojej Bajki
Dlaczego?
Andrzej Duda – zawiódł mnie :(
Rafał Trzaskowski – jemu nie wierzę :(
A zresztą PiS, PO – jedno zło :(
Szymon Hołownia – nie lubię facetów płaczących przed kamerami. Wiem że każdy płacze, ale w samotności. Nie świadczy to najlepiej o kandydacie na prezydenta jeżeli płacze na wizji :( nie wiem co zrobi jak jakaś katastrofa będzie? 
Władysław Kosiniak-Kamysz – on już rządził z PO, więc mu też nie wierzę :(
Robert Biedroń – na lewicę nie głosuję z zasady. Pamiętam jak było gdy rządzili za PRL-u :(
    Bosak otrzyma mój głos jako wyraz niezadowolenia na stan obecnych pożal się Boże Elit. Mam ich dość. Oni myślą tylko o sobie. Jest kryzys, a oni przez trzy miesiące o wyborach. Polska potrzebuje wstrząsu, trzęsienia ziemi. Jeszcze bardziej ciekawych czasów w Polityce. Po prostu powinno być nowe rozdanie i Krzysztof Bosak jako Prezydent to zapewni :) Zastanawiam się co by było gdyby Krzysztof Bosak zmierzył się z Andrzejem Dudą w II turze? Myślę: o dylematach moralnych wyborców, o skrajnej irytacji władz partii głównego nurtu, o lekkim zdenerwowaniu pewnego Szeregowego Posła ;)

Proszę sobie wyobrazić współpracę PiS-u z Prezydentem Krzysztofem Bosakiem :), za wszystko inne zapłacę kartą kredytową :)

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka