keytoo keytoo
120
BLOG

Rządowy CYNIZM Narodowy :(

keytoo keytoo Polityka Obserwuj notkę 2

Narodowy Lockdown
Narodowa Kwarantana
Narodowa Odpowiedzialność
Narodowy Szpital
Ściema Narodowa
   Jestem Patriotą czy też Faszystą (wyjaśnienie w linku)  jak niektórzy mogliby rzec, nie spodziewałem się jednak że będę RZYGAĆ słowem NARODOWY :(
Słowo to, używane z CYNIZMEM przez obecny Rząd doprowadza Mnie do białej gorączki, stanowi słowo klucz do wszystkich idiotycznych działań wprowadzanych przez nasz NieRząd Kochany.
   Patriotą zostanę, ale przykrością muszę stwierdzić że Narodowy Rząd ten i ta Narodowa Opozycja muszą odejść. Cytując Wojciecha Cejrowskiego "Wszyscy Won"


***** *** i ** dla nie zorientowanych Lubić PiS i PO

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka