keytoo keytoo
193
BLOG

Mariusz Max Kolonko - Mówi jak jest

keytoo keytoo Polityka Obserwuj notkę 0

Mam pytanie do władz TVP lub jak niektórzy mówią TVPIS (mnie to rybka każda władza sterowała TVP)

Dlaczego w TVP nie ma Mariusza Max Kolonko - mówi rewelacyjnie, zdroworozsądkowo, w większości przypadków po linii PIS a zwłaszcza Prezesa. Te nieliczne przypadki nie po linii, tylko czynią gowiarygodnym. Chciałbym móc go słuchać w TVP.

Proszę, proszę, proszę, proooooooooooooszęęęęęęęę rozważcie PROGRAMY Z JEGO UDZIAŁEM :)

JA NAPRAWDĘ UWIELBIAM GO SŁUCHAĆ I OGLĄDAĆ ON PO PROSTU MÓWI JAK JEST NIE OWIJAJĄC W BAWEŁNĘ

Z poważaniem

Słuchacz TVPIS, POLSAT, TVN itd, itp.


keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka