keytoo keytoo
177
BLOG

Spóźniony alert RCB o burzy w województwie pomorskim w dniu 10-06-2019

keytoo keytoo Telekomunikacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Wczoraj nadeszła Wielka burza nad Kaszuby i Gdańsk.

Alert RCB  o burzy nadszedł do mnie w postaci SMS-a o 22-41.

Burza trwała już od mniej więcej godziny.

Wnioski:

1. System działa - to jest duży Plus dodatni - Brawo Wy (czyli Rząd) :)

2. System ma refleks szachisty  - to jest Minus Ujemny :(  (godzina opóźnienia to za dużo, powinno być godzinę przed burzą) Proszę sobie wyobrazić nawałnicę i obóz harcerski w lesie, do którego dochodzi wieść o Nawałnicy godzinę po jego nadejściu.

3. Dużo pracy przed RCB, żeby to działało jak  należy. Mieć należy nadzieję, że zdążą przed jakąś katastrofą (oby nigdy nie nadeszła).

I na koniec PYTANIE: Kto będzie Winny, jak System wtedy zadziała z opóźnieniem?


keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie