kk-54 kk-54
279
BLOG

Przepraszam.

kk-54 kk-54 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

proszę do działu "Nauka"

19.04 umieściłem pod notką A.Jadczyka  "Świadomość, kwanty i grawitacja" wpis adresowany do Cleopatre VII. Taką ma treść:

w poruszaniu nieistotnych kwestii z cudzych wpisów zaczyna pani przypominać p.p.mistrza. czy to panią satysfakcjonuje ? jeśli nie to proponuję takie rozwiązanie ( z tym pytaniem ): ponieważ tu będzie wyrwane z kontekstu poczekam aż gdzieś na bieżąco będzie pani komentować w okolicach problemu świadomości i wtedy się odezwę. może być ?


Autor notki uznał ten wpis za "niegrzeczny w stosunku do innej osoby" oraz za "okazanie braku szacunku"- i usunął. Moje pytania o to co uznał w treści za tak niestosowne zaowocowały kolejno wykasowaniem - bez odpowiedzi - całego wątku i blokadą komentowania. Wobec takiego rozwoju wydarzeń sam przeanalizowałem mój wpis pod kątem ew. budzących wątpliwość sformułowań i okazało się że jedynym elementem do którego mogą odnosić się takie uwagi A.J. jest porównanie działań Cleopatre VII i jego - A.J.-   wobec cudzych tekstów.

Stąd - mimo że nie czuję się winnym jakichkolwiek uchybień - przepraszam panią kryjącą się za nickiem " Cleopatre VII" za porównanie do A.Jadczyka. Nie przyszło mi na myśl że może ono być uznane za niegrzeczność lub oznakę braku szacunku wobec Pani.



  


kk-54
O mnie kk-54

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie