Koniec systemu władzy Koniec systemu władzy
973
BLOG

Konkurs "Mój 13 grudnia" rozstrzygnięty

Koniec systemu władzy Koniec systemu władzy Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Jury w składzie Janina Jankowska, Dorota Bojarska-Lis oraz Cezary Krysztopa wybrało zwycięzców konkursu "Mój 13 grudnia" na najciekawszy tekst dotyczący wprowadzenia w Polsce stanu wojennego.

 

Oto lista laureatów:

- Begla za"Mój słodki dzień 13 grudnia 1981 roku"

- Chyżwar za "Mój 13 grudnia 1981 i stan wojenny"

- Zebe za "Mój 13 grudnia: byłem dowódcą"

 

Jury przyznało także wyróżnienia dla Marcina Kedryny za notkę "Mój generał" oraz Krzysztofa Oksiuty za notkę"Mój 13 grudnia".

Wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym gratulujemy.

 

 

Prosimy o kontakt za pomocą poczty wewnętrznej w celu ustalenia sposobu odbioru nagród.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości