krzykacz36 krzykacz36
300
BLOG

Sezon na ogórki czy buraki.

krzykacz36 krzykacz36 Polityka Obserwuj notkę 0

Przez kilka dni nas katowano informacją, że ogórki hiszpańskie to śmierć. Szczerze mówiąc, pomimo że bardzo lubię, przestałem jeść i ogórki i pomidory (jeszcze paskudne, bo prawie sztuczne). Czekam na te swoje z ogródka, bądź kupione u babuszek, sprzedających po kilka sztuk na rogu naszej ulicy. Wiem, że są w miarę pewne i smakują jak pomidory i ogórki. Takie z prawdziwej działki. Może niezbyt ładne, ale super smaczne. Byłem przekonany, że o ogórkach będzie jeszcze ze dwa tygodnie. I co?

Władysław Frasyniuk stwierdził (pewnie urobiony przez lobby warzywniane), że G. Napieralski to burak. Jakiś powolny i niezbyt kumaty ten WF. Dopiero teraz na to wpadł!?

krzykacz36
O mnie krzykacz36

Mieszkam we Wrocławiu. Bywało, że malowałem krasnale na murach w stanie wojennym. Taki mój wkład w upadek komuny. ha ha

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka