Jerzy Gawin Jerzy Gawin
167
BLOG

Informacja.

Jerzy Gawin Jerzy Gawin Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Zdaje się, że coś poknociłem. Kilka miesięcy chciałem połączyć konto "Stary Prokocim" z kontem na FB, ale albo nie było takiej możliwości, albo ja byłem głupi. W efekcie moje konto połączone z kontem na FB to "Jerzy Gawin", a konto "salonowe" to "Stary Prokocim". Nie było to moją intencją. Nie chciałem dublować kont. Ze względu na zablokowanie "fanpage" "Stary Prokocim salon24.pl" z powodów mi nieznanych "naruszenie regulaminu", ale szczegółów mi nie udostępniono (a tak bym nie chciał naruszać regulaminu!), a co za tym idzie niemożnością komentowania jako "Stary Prokocim salon24.pl" postanowiłem się poddać, w pełni zintegrować konto salonowe z kontem na FB i publikować jako "Jerzy Gawin". Może "nie naruszę regulaminu". 

Jerzy Gawin
O mnie Jerzy Gawin

nijaki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości