Jerzy Gawin Jerzy Gawin
150
BLOG

Nvidia i Facebook

Jerzy Gawin Jerzy Gawin Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Nvidia … you, powiedział twórca jądra Linuksa. 

Pomogło. Dziś Nvidia nieco lepiej wspiera swe karty graficzne dla systemów działających pod Linuksem.

To samo mam do powiedzenia Facebookowi po donosie na mnie, który zakończył się blokadą mojej fanpage.  Tak zlikwidowałem tamtą,  założyłem drugą, ale to nie jest ani rozwiązanie, ani wolność słowa. 

Ktoś miał prawo nazwać mnie bezkarnie "katolem" jako komentator salonu 24, teraz pod moderacją FB jest oczywiście bardzo grzeczny. Kiedy to przypomniałem to temu komuś to moja fanpage została zablokowana, a wpis przypominający jak ów komentator się zachowywał usunięty. Więc jak mam napisać, że ktoś mógł bezkarnie obrażać ("katol"), a kiedy mu się to publicznie przypomni, to takie przypomnienie znika?

To nie jest przeciętna bezczelność ze strony tego komentatora.

Więc póki co: Facebook … …!

Jerzy Gawin
O mnie Jerzy Gawin

nijaki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości