Jerzy Gawin Jerzy Gawin
212
BLOG

Droga Julko!

Jerzy Gawin Jerzy Gawin Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Droga Julko!


   

Serdecznie dziękuję Ci za wiadomość na PW. Tak, jak się domyślałem nie Ty stałaś za pomysłem założenia konta na FB na moje nazwisko. Niestety okazałaś się wystarczająco naiwna by dać się podpuścić i założyć to konto realizując nie swój pomysł. Zauważyłem, że od jakiegoś czasu używasz bardzo uczonych słów, takich jak "koincydencja", "kradzież tożsamości", które nie należą do Twojego, codziennego słownika. Cieszę się, że miałaś odwagę wyjawić mi tożsamość tej osoby, która mnie wcale nie zdziwiła (zdziwiłbym sę, gdyby to był ktoś inny).

To właśnie ten ktoś ukradł Ci tożsamość, nie jesteś sobą.

Przeprosiny przyjęte. Poprzednią notkę skasuję.

I nigdy już nie daj się podpuszczać "temu komuś".

Bo jak napisał nieodżałowanej pamięci karol123 "za samą wredność nie karzą". Ludzie wredni m.in. dlatego są wredni, że lubią swoje niecne cele osiągać cudzymi rękami.

Nie grzesz już więcej i nie daj się wykorzystywać złym ludziom.

Zawsze Ci życzliwy

Stary Prokocim

PS. A co do Sowińca, to dawno się domyśliłem, że się w nim kochasz. Dziwne, że dopiero "rewolucja na salonie" i chwilowa rozłąka Ci to uświadomiła. Cóż, zbałamucił Cię, niech teraz wypije to piwo, którego sam nawarzył. Miejmy nadzieję, że weźmie odpowiedzialność za poderwany obiekt.



Jerzy Gawin
O mnie Jerzy Gawin

nijaki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości