Lajla Lajla
125
BLOG

Księga Rodzaju 28,19-22

Lajla Lajla Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

"I nazwał to miejsce Betel. Przedtem miejscowość ta nazywała się Luz" Czyli i nazwał to miejsce Betel - dom Boży. Przedtem miejscowość ta nazywała się Luz - bez przyrzeczeń, zobowiązań i bezpieczeństwa "I złożył tam Jakub ślub, i powiedział: Jeżeli Bóg będzie ze mną i będzie mnie strzegł w drodze, w którą się udaję, i dam mi chleb na pokarm i szatę na odzienie" Czyli i złożył w Betelu - domu Bożym Jakub zobowiązanie wobec Boga Wszechmogącego i powiedział: Jeżeli Bóg będzie ze mną wszędzie i będzie mnie strzegł przed niebezpieczeństwem w drodze do Paddan - Aram miasta potomków Nachora, brata Abrahama, i da mi chleb na pokarm i szatę na odzienie "I powrócę w pokoju do domu ojca mego, to Pan będzie Bogiem moim" Czyli i powróci Jakub w pokoju do Beer - Szeby (Studnia Przymierza) domu Izaaka, ojca Jakuba, to Wszechmogący będzie Bogiem Abrahama, Izaaka i Jakuba, syna Izaaka "A kamień, który postawiłem jako pomnik, będzie Domem Bożym, i ze wszystkiego, co mi dasz, będę ci dawał dokładnie dziesięcinę" Czyli a kamień węgielny namaszczony oliwą, który postawił Jakub będzie świadectwem przyrzeczenia Boga Wszechmogącego wobec Jakuba i potomstwa po Jakubie (Rdz.28,13-14), będzie domem Bożym, i ze wszystkiego, co Jakubowi da Bóg Wszechmogący, będzie Jakub zobowiązany, dawaniem dokładnie policzonej, zważonej i odmierzonej jednej dziesiątej, ze wszystkiego, co Jakubowi da Bóg Wszechmogący (Rdz.28,19-22)

Lajla
O mnie Lajla

Tłumaczę biblijne wersety za pomocą współczesnych odkryć nauki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie