Leonarda Bukowska Leonarda Bukowska
436
BLOG

Notka już dostępna

Leonarda Bukowska Leonarda Bukowska Rozmaitości Obserwuj notkę 23

Szanowni Państwo, Szanowna Adinistracjo,

       Nie wiem, co się dzieje - moja wczorajsza notka pod tytułem "Operacja przed Sejmem, operacja NATO i kilka testów" po prostu zniknęła. Notka była - tak myślę - ważna i potrzebna, sądząc po ilości i jakości komentarzy (prawie 300) i była w pewnym sensie sukcesem (ponad 5tys.wejść przez pół dnia). I nie ma jej. Wisi sobie dalej w dziale "Wydarzenia " tytuł ale nie sposób w nią wejść - pokazuje się "error" - albo nieprawidłowy adres albo została usunięta. Na pewno tej notki nie usuwałam a adres był przez cały dzień i część nocy prawidłowy. 

       Ponieważ miałam nieco niespokojną noc, zajrzałam do notki między godziną 3:00 a 4:00 - już nie było dostępu do niej (ok.godz.1:00 jeszcze był). Szkoda, bo noc to akurat pora, gdy czyta wielu Czytelników zza oceanu. Nie wiem, komu mogło zależeć na zablokowaniu dostępu do mojej notki. Wykluczam możliwość, żeby to był Salon24 - notka była uhonorowana dobrym miejscem, przez dłuższy czas spokojnie sobie wisiała na SG a ludzie ją bardzo licznie odwiedzali, czytali i komentowali. Nie ma tam niczego niezgodnego z prawem, notka nie jest żadnym plagiatem ani kopią (wprost przeciwnie, główne tezy z notki zostały dość wiernie powtórzone i opublikowane później przez jednego z "zawodowców" - bywa, no cóż, jak to mawiała Coco Chanel - "kopia jest najszczerszą formą komplementu":)))))))). Coś się jednak dziwnego stało, akurat z tą notką, bo we wszystkie inne można sobie dalej spokojnie wejść. NIe wiem, jakie są możliwośći, czy notkę z dyskusją da się odtworzyć - jeżeli tak, to bardzo proszę Administrację, żeby to jakoś zrobiła. Jeżeli nie, to trudno - samą notkę mam w edytorze, spróbuję ją wtedy opublikować jeszcze raz, żeby była dalej dostępna dla Czytelników Salonu24. Tylko komentarzy oczywiście szkoda.

       Do tej pory do notki nie da się wejść - mam nadzieję, że usterka czy to inne "coś" zostanie usunięte.

Obserwuję z dużym niepokojem i opisuję Polskę posmoleńską. Poza tym zdarza mi się czasami opisywać inne sprawy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości