LeszekSmyrski LeszekSmyrski
72
BLOG

Jestem tiktokerem

LeszekSmyrski LeszekSmyrski Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Witam Państwa.

Dawno już tu nie pisałem, najpierw oderwały mnie bieżące sprawy, potem jakoś odwykłem.

Na początku zeszłego roku moja córka kupiła mi w prezencie nowy telefon, tam już była zainstalowana aplikacja tiktok. Zalogowałem się i zacząłem przeglądać, potem wrzuciłem kilka filmików o tym, jak z kolegami tworzymy muzykę (gram na bębnie)

Kiedy Putin zaatakował Ukrainę, wrzuciłem kilka emocjonalnych filmików, potem jednak stwierdziłem że to nie tylko miejsce zabaw dla dzieci w przedziale 10-15 lat. jest tam sporo dorosłych, niektórzy mają dużo ciekawych rzeczy do powiedzenia. Samych kanałów o trzeźwości jest około 10.

Postanowiłem użyć tej aplikacji do promowania socjologii złodziejstwa, znalazłem pewną rzeszę odbiorców, która powoli się powiększa.

Tik tok jest aplikacją filmową, większość informacji trzeba wygłosić do kamerki, jest możliwość dodawania tekstu, ale tego jeszcze nie umiem zbyt dobrze, tekstu używam głównie do tytułów.

Zachęcam tych, którzy się wahają, ciekawe doświadczenie i nowe możliwości dotarcia do młodzieży.

Tutaj znowu zacznę pisać, tam ciągle mówię.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Może jestem szalony, że wziąłem taki temat, ale tak naprawdę to temat znalazł mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo