Ludwik Dorn Ludwik Dorn
187
BLOG

WARUNKI POPARCIA

Ludwik Dorn Ludwik Dorn Polityka Obserwuj notkę 133

 

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią sformułowałem i podałem do publicznej wiadomości oraz przesłałem Panom Markowi Jurkowi i Jarosławowi Kaczyńskiemu swoje
STANOWISKO  W SPRAWIE WARUNKÓW  POPARCIA KANDYDATÓW  NA  STANOWISKO PREZYDENTA RP  W  WYBORACH PREZYDENCKICH
 
Biorąc pod uwagę zasadnicze elementy koncepcji politycznych i ideowych zawartych w dokumentach, które współtworzyłem i stworzyłem: Manifeście Ideowym Polski Plus, Deklaracji Politycznej Plus dla Polski oraz Dekalogu Prezydenckim, uznaję, że możliwe jest udzielenie przeze mnie poparcia jednemu z dwóch zarejestrowanych kandydatów: Markowi Jurkowi lub Jarosławowi Kaczyńskiemu.
Decyzja o udzieleniu poparcia przez  musi być poprzedzona zawarciem umowy politycznej z kandydatem na urząd Prezydenta.
Za szczególnie istotne elementy programowe takiej umowy uznaję:
a.                 Zobowiązanie kandydata, że do końca 2012 roku doprowadzi do wycofania Polskiego Kontyngentu Wojskowego z Afganistanu;
b.                 Zobowiązanie kandydata, że powoła Radę Bezpieczeństwa Narodowego, w której skład wchodzić będą: premier, minister spraw zagranicznych, minister obrony narodowej oraz przedstawiciele sił parlamentarnych spoza koalicji rządowej, w tym osoba wskazana przeze mnie;
c.                  Zobowiązanie kandydata, że zawetuje każdą ustawę, która włącza żołnierzy i funkcjonariuszy do powszechnego systemu ubezpieczeń emerytalnych;
d.                 Zobowiązanie kandydata, że przeciwstawi się członkostwu Polski w strefie euro;
e.                 Zobowiązanie kandydata, że zawetuje każde zwiększenie podatków pośrednich i bezpośrednich;
f.                  Zobowiązanie kandydata, że zawetuje każdą ustawę zwiększającą obciążenia biurokratyczne nakładane na przedsiębiorców ponad wymogi określane przez prawo Unii Europejskiej (zasada UE+0).
Integralną częścią umowy o poparciu kandydata musi być umowa z statutowymi władzami partii, której członkiem jest kandydat, dotycząca perspektyw i warunków kontynuacji współpracy między tą partią, a środowiskiem politycznym, które zadeklarowało chęć dalszej współpracy ze mną.
 
Ludwik Dorn
 

 

Ludwik Dorn
O mnie Ludwik Dorn

Banuję za wulgaryzmy i aluzje do życia osobistego mojego i innych oraz agresywną głupotę połączoną z chamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka