Lula322 Lula322
547
BLOG

przyczajony tygrys

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 82

 

AH:"Masz Oko Tygrysa!"
Lu: Przyczajonego nad swym poletkiem :) Miau :)

 

(z dzisiejszej  rozmowy z Kuzynem AH:)

 

Idąc tropem Tichego i Nav zmieniam swoją politykę pisania. Na salonowym blogu publikować będę teksty drugie, już opublikowane wcześniej, lub takie do których mam neutralno-rozrywkowy stosunek:)

Takie działanie może spowolni pisaninę Luli-blogerki, jednak nie osłabi Luli-komentatorki:)

Powodów mam kilka. Nie jestem pewna, czy Salon wart jest mszy- to raz:) poza tym nagminnie spotykam się z przypadkami nieuczciwości intelektualnej (czytaj: pospolitym złodziejstwem)

Nie mam pojęcia jak będzie wyglądał mój blog, ale też nigdy nie miałam potrzeby promowania się, fru-nonszalancja  :):)

Bardzo ciekawi mnie moje gdzie indziej.

Jestem osobą non stop w działaniu, takimi się otaczam.

Wierzę, że jeśli nie robimy kroku w przód cofamy się, jeśli stoimy w miejscu cofamy się także.

No więc właśnie robię kolejny krok

Moje prywatne flow.



 


 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości