Lula322 Lula322
769
BLOG

struktura śniegu

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 72

 

Struktura śniegu oszałamia pięknem .Zamysły Boga też , istotą odczytanie.

To piękno poza matematycznymi wzorami i rachunkiem prawdopodobieństwa.

To piękno, które przychodzi nieoczekiwanie i wtedy czyni silnym.

 

Łukasz

 

Nigdy nie widziałem zwierzęcia użalającego się nad sobą samym”

Zwierzę nie płacze nad sobą. Dlaczego?  Ptak przez mróz z gałęzi strącony- nigdy nie zapłacze nad własnym losem”Dlaczego ?


Ja też szukam odpowiedzi, mam przeczucie piękna odpowiedzi i może dlatego nie chcę odnaleźć , chcę nosić jej tajemnicę w sobie.


Jezusek mały boski Wygnaniec co się urodził w stajence. Promienne dziecko,

roztaczające blask. Skąd czerpał pewność ? Skąd czerpał spokój ?

 

Skąd istota ludzka czerpie świadomość Cudu ? Świadomość daru ? Radosny Spokój Daru.

Potrzebujesz Łukaszu wózeczka z choinką, bombką, świecidełkami, prezentem i gwiazdką ?

Wszystkie te atrybuty szczęśliwości bez ciepłego oddechu pozostają niczym.Pozorem.

Wchodzę do sklepu i widzę choinkę :) I tak czekam – na moją :) One są – i niech będą- dodatkiem do tego co Wyżej.

Tworzymy Święta bo chcemy- Naucz się stwarzać Święta w sobie.

Pieśń Świąt niezależną od okoliczności, niezależną od pory. Rozgrzewającą jak herbata po mroźnym spacerze.

 

Tego Tobie życzę teraz i zawsze.


Wera

 

Notka  dla Łukasza , dwunastoletniego smarka , który czeka na swój Dom Dziecka

 Tłumaczenie wiersza D. H. Lawrence'a – bardzo luźne i moje :)

 


 

 

 Praca Josefa Sudka 

 

 

 

 

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości