J.a-kobieta J.a-kobieta
1032
BLOG

Disco Polo

J.a-kobieta J.a-kobieta Edukacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 78

Ktoś wpadł na pomysł, by utworzyć w szkole klasy z profilem disco polo, a konkretnie Burmistrz Michałowa, bo w ten sposób chce zachęcić dzieci do wyboru szkoły. Nie wiem, jak się odnieść do tej informacji. Prima Aprilis przed nami, fake news, czy coś innego, nie wiem.

Klasa o profilu disco polo

Ja będąc nastolatką, chodziłam w ramach zajęć pozaszkolnych na tzw. czwartki umyzykalniające. Była różna muzyka, od klasycznej, jazzu, czy popu w dobrym wykonaniu, więc można było wyrobić sobie jakiś smak estetyczny przy okazji. O dziwo, te czwartki cieszyły się popularnością i młodzież ze szkół średnich chętnie w nich uczestniczyła. 

Disco polo, to nie moja bajka, ale jak nie ma innych pomysłów, to może ten jest dobry. Kurs na disco polo.





J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo