J.a-kobieta J.a-kobieta
242
BLOG

Patologia

J.a-kobieta J.a-kobieta Polityka Obserwuj notkę 20

Uważam, że kwarantanna, czy izolacja, jak też teleporady, to patologia. Mój 3 letni wnuk od wczoraj od 18:30 do piątku ma kwarantannę, bo podobno ktoś w żłobku ma plusa. Dziś sms-m zapytano mnie, czy dzwonił sanepid, więc odpisałam, że nie i zadałam pytanie, w jakiej sprawie miałby dzwonić, na co otrzymałam odpowiedź, że kwarantanna będzie przedłużona.

Mnie to rozzłościło i odpisałam, że teraz z powodu czyjegoś kataru zamykają się, ale odpowiedzi już nie dostałam.

Jakie to wygodne, prawda? Nie leczą, nie zajmują się dziećmi, my płacimy, inni zarabiają i nikt się nie burzy.

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka