J.a-kobieta J.a-kobieta
197
BLOG

Jeden z wielu absurdów

J.a-kobieta J.a-kobieta Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

Nie wiem, czy ludzie uwierzyli, że ołówek po kwarantannie będzie już bezpieczny, pewnie część tak. Przyznam, że teraz dopiero to zobaczyłam, bo wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, że to aż tak.

image 

Zdjęcie wzięłam stąd. 

Kwarantanna ołówków


Pozamykali lasy, dokumenty też były trzymane na kwarantannie, podobno książki. Ludzie, kto to wymyślił i czemu część to zaakceptowała, przecież to nie trzyma się kupy.

Kiedyś ludzi straszono zaćmieniem słońca, jednak w dobie dostępu do wiedzy, ludzie powinni być racjonalni, a okazuje się, że niekoniecznie i dalej wierzą w takie rzeczy, a jeszcze do tego chętnie stosują się do nich.

Można części z nich wmówić wszystko. Ciekawe jak dziś z tym się czują?

Wykształceni ludzie, a może tylko przekształceni i stąd takie kwiatki?



J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo