J.a-kobieta J.a-kobieta
181
BLOG

Co się stało z tagami?

J.a-kobieta J.a-kobieta Technologie Obserwuj notkę 4

imageTeraz dopiero zauważyłam, że na moim blogu nie ma tagów, a chciałam poszukać swojej starszej notki, więc jak mi zależy, to muszę przekopywać się przez wszystkie, aż trafie na tę potrzebną Nie wiem kiedy zniknęły, a były sobie z boku po lewej stronie pod komentarzami. Ktoś coś wie na ten temat?

Już i tak pozbawiono mnie wpływu na tagi i zdecydowano za mnie, jakie tagi przypisywać moim notkom, to teraz całkiem je zniknięto. Nic nie może być normalnie, przejrzyście, tylko ciągle pod górę. Komu to służy?

W jakimś sensie czuje się ubezwłasnowolniona. Nie jestem osobą specjalnej troski, nikt nie musi mnie wyręczać i myśleć za mnie. Dali kłódkę, zabrali tagi. Zabawa trwa.



J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie