To się nazywa „Live modeling”
To się nazywa „Live modeling”
Marcin Tyc Marcin Tyc
334
BLOG

Prezydent, stacja kolejowa, biurko [GALERIA]

Marcin Tyc Marcin Tyc Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Prezydent Andrzej Duda na stacji kolejowej w Końskich podpisał nowelizację ustawy o transporcie kolejowym, tzw. Ustawę Kolej Plus. Jednak to nie ustawa, a miejsce, "krajobraz" i cała otoczka uroczystości trafiły na języki polityków i dziennikarzy. Zebrałem dla Państwa, korzystając z uprzejmości Twittera najlepsze, inspirujące fotomontaże!


ORYGINAŁ:

image

image



Bierzcie i cieszcie się z tego wszyscy! W miarę nowych pomysłów galeria będzie aktualizowana! 

@XKubiak To się nazywa „Live modeling” 

image


@naprawdejoanna  · To musiało się tak skończyć. Człowiek wzruszający ramionami 

Screen @Maxicat1972  

Wykonanie @Ce_Malina

image


@marcintyc - to ma potencjał. 


image


@PatrykWachowiec

– No, masz pan tę demokrację! 

– Ale to nie jest demokracja

– Bo pański głos był pusty, więc dałem ustrój sąsiedni

– Ale ja miałem rządy prawa, wolności...

– To pan głosował! 500+ dał za zgubiony naród!

– Nie mamy pańskiej demokracji i co pan nam zrobi? Cham się uprze i mu daj!


image


@XKubiak - To się musiało tak skończyć ...


image


@O_Majkella - No powiedz, po co jest ten Andżej? Uśmiechnięta twarz w okularach przeciwsłonecznych


image


@K_in_Warsaw - "Narysuj mnie jak jedną z twoich francuskich dziewczyn"


image


@HelvisPriestley - Internauci są bezlitośni Twarz ze łzami radości


image


@GrupaGolomp - Długopisus Maximus


image


@MWardzyniakowa - To musiało się tak skończyć, #PAD podpisuje nowatorski program 


image


@PrawakL


image


Ciąg dalszy nastąpi.... 

Marcin Tyc
O mnie Marcin Tyc

Absolwent Administracji Europejskiej. W przeszłości praca w roli statystyka w UEFA oraz w Przeglądzie Sportowym i Onet.pl. Polskie Towarzystwo Statystyczne I Historia Bez Cenzury. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości