marekpolandia marekpolandia
237
BLOG

Ukradziono mój komentarz z salonu 24.pl

marekpolandia marekpolandia Polityka Obserwuj notkę 18

Pod notką Biblia- dwóch kreatorów dwóch różnych światów, zamieściłem odpowiedź dla Polskiego Bimbru, czy też Bimbra,  która jakimś CUDEM uleciała w nieznane.

Odpowiedź ta dotyczyła pana ks.profesora Chrostowskiego , a czyniła z tegoż pana osobę nie mającą zielonego pojęcia o BIBLII, ni o naszym Ojcu , którego to profesor nazywa BOGIEM, co to świątyń potrzebuje. Kto jest administratorem salonu w tymże momencie? Mam nadzieję, że moja odpowiedź dla pana BIMBRA  Polskiego się tylko zawieruszyła, i kiedy jutro tu zajrzę, na nowo będzie jak dawniej.

image

image


image


Dorzucam  skromną legitymację swej prawdomówności;


image



image


P.S.

Notkę tę napisałem między 24 a 2 dzisiejszej nocy. Stwierdzając brak tego co mnie zginęło z bloga w ciągu dalszym, zapodaję toto notkie jako poranną prasówkę do kawki. Jeśli moja ukradziona odpowiedź wróci na swoje miejsce po opublikowaniu totego publikatora, to informuję tychże ZŁODZIEI, że zanim toto opublikowałem, żem nagrał na Kamerę NIKON P900, że ów brak nie został przywrócony do chwili publikacji, mimo upłynięcia nocy całej. Kto złodziejem na salonie? Nie wiadomo kto, co to kradnie   nie wiadomo kiedy.


Marek Sujkowski

 Jestem biblijnym miłośnikiem , piewcą  Prawa WOLNOŚĆ I PRAWDA. Prawdy  zacząłem  poszukiwać osobiście . Okazało się, że odnalazłem ją w Biblii, a także za oknem - na nieboskłonach. Trzeba było jedynie nauczyć się języka biblijnego zwanego hebrajskim, oraz poznać zasady biblijnej gramatyki.Zajmuje to jakieś 3 lata pracy, po 12-16 godzin na dobę. Jednakowoż efekty tej morderczej roboty, okazały się bardzo owocne i pożyteczne.  Przeto tymże właśnie owocem  pragnę podzielić się z internautami - odwiedzającymi  salon 24.pl. marek sujkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka