marekpolandia marekpolandia
171
BLOG

Chrzest

marekpolandia marekpolandia Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Etymologia i znaczenie słowa chrzest;

Pochodzenie polskiego słowa chrzest oraz pokrewnych słów w innych językach słowiańskich np. křest w czeskim czy Крещение
w rosyjskim NIE jest całkiem JASNE. Wywodzi się je w ostatecznym rachunku od imienia Chrystusa (łac. Christus, greckie Khristos – od khrein – namaszczać). Słowo chrzest NIE JEST więc przekładem greckiego i nowotestamentowego wyrazu
báptisma, które w większości polskich przekładów Biblii tłumaczone jest na chrzest, a dosłownie znaczy ZANURZENIE.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Chrzest


Tak więc nawet bez zaglądania do Biblii widzimy jasno, że chrzest jest zanurzeniem w Chrystusa, którego zidentyfikowaliśmy na tym blogu jako zbawiciela od krzyża, czyli dawcę reinkarnacji do zmartwychwstawania w organicznym ciele na tejże ziemi.
Kto chce jeszcze raz zaczynać na tej splugawionej ziemi wszystko od początku? Ja zdecydowanie nie chcę, dlatego przyjąłem zbawienie pochodzące od naszego Ojca,który jest miłością, a które to jest programem oscylującym w eterze o nazwie JOSZUA, zatem po śmierci mojego ciała, mój duch zostanie zabrany ponad wszystkie niebiosy, do domu naszego Ojca, nazwanego przez apostoła Pawła- Rajem;

2Kor12,2-4

2 Znam człowieka w Chrystusie, który przed czternastu laty - czy w ciele - nie wiem, czy poza ciałem - też nie wiem, Bóg to wie - został porwany aż do trzeciego nieba. 3 I wiem, że ten człowiek - czy w ciele, nie wiem, czy poza ciałem, , Bóg to wie - 4 został porwany do raju i słyszał tajemne słowa, których się nie godzi człowiekowi powtarzać. - BT


Chrystusowi vel Mesjaszowi podziękowałem przeto za jego ofertę, albowiem żywot w tymże skorumpowanym hipermarkecie nie odpowiada mi pod żadnym, ale to żadnym względem. Komu się tu podoba, jak najbardziej winien przyjąć ofertę Chrystusa vel Mesjasza, albowiem tylko ona jest gwarancją reinkarnacji na tej ziemi.


Jak wiemy, w Starym Testamencie żadnych chrztów nie odnotowano. Chrzty pojawiają się jedynie w greckim apokryfie Nowego Testamentu, i jest tam mowa o chrztach dwojakiego rodzaju;

1 Wodny chrzest Janowy
2 Chrzest w duchu świętym w imię Chrystusa vel Mesjasza , a ściślej w imię trójcy świętej, która jakby tu powiedzieć - nie istnieje.

Po co zainicjowano wodny chrzest Janowy?

 Łk 7, 30
30 Faryzeusze zaś i uczeni w Prawie udaremnili zamiar Boży względem siebie, nie przyjmując chrztu od niego.”-BT

Jak widzimy, chrzest Janowy uzdatniał ówczesnych ludzi do uwierzenia w Chrystusa vel Mesjasza. Ci ,którzy nie przyjęli chrztu
wodnego od Jana, nie uwierzyli Mesjaszowi vel Chrystusowi. Z naukowego punktu widzenia, nasuwa się logiczny wniosek, że
wody Jordanu w tamtym czasie pełniły rolę jakiegoś odurzacza, lub jeśli komuś lepiej pasuje – oczyszczacza, który powodował u
wszystkich zanurzonych w tychże wodach - jednolitość światopoglądową, czy też jednolitość religijną.


Jan chrzciciel zapowiadał, że po jego chrzcie odbędzie się jeszcze inny chrzest, już nie przez niego inicjowany;
Mt3,11
11 Ja was chrzczę wodą dla nawrócenia; lecz Ten, który idzie za mną, mocniejszy jest ode mnie; ja nie jestem godzien nosić Mu
sandałów. On was chrzcić będzie Duchem Świętym i ogniem. – BT

Sprawdźmy czy Jan nie przesadzał z tym ogniem;

Dz2,2-4
2 Nagle dał się słyszeć z nieba SZUM, jakby UDERZENIE GWAŁTOWNEGO wiatru, i napełnił cały dom, w którym przebywali.
3 Ukazały się im też JĘZYKI jakby z OGNIA, które się rozdzieliły, i na każdym z nich spoczął jeden. 4 I wszyscy zostali napełnieni
Duchem Świętym, i zaczęli mówić obcymi językami, tak jak im duch POZWALAŁ mówić - BT.


Jak jasno widzimy, wszystko co zapowiedział Jan spełniło się co do joty. Brakuje jedynie zgody tych co to włosy im się zapaliły, na tak nagłe i gwałtowne napełnienie ich duchem świętym, który POZWALAŁ im gadać co jemu pasowało.


Zanim przejdziemy dalej, sprawdźmy jeszcze  co oznacza słowo ŚWIĘTY;


image


Widzimy jak na dłoni, że słowo kadesz vel święty,  występuje w tym wersecie dwukrotnie, w różnych formach gramatycznych, a
zatem w przekładzie biblijnym, powinno się znaleźć dwa razy słowo ŚWIĘTY. Sprawdzamy;

Pwt23,17
13 Nie będzie NIERZĄDNICA z córek Izraelowych ani NIERZĄDNIK z synów Izraelowych. - BJW

W zasadzie sprawę świętości już mamy załatwioną, i jak widzimy jasno, oznacza to słowo dokładne przeciwieństwo
definicji w nas zaszczepionej - ŚWIĘTY = NIERZĄDNIK.


Słowo ŚWIĘTY jest sponiewierane w całej Biblii, w zależności co tam komu pasowało wstawić w danym wersecie przekładu, zatem egzegezę jego na tym etapie zakończymy, a jeśli ktoś by chciał wiedzieć więcej, niechaj sam se przełoży np. ten oto werset, wstawiając w miejsce ŚWIĘTY – NIERZĄDNY;


Kpł19,2      
2 «Mów do całej społeczności Izraelitów i powiedz im: Bądźcie świętymi, bo Ja jestem święty, JAHWE, Bóg wasz! – BT

Nasz Ojciec , który jest miłością mówi do nas tak;


Mt5,48       
48 Bądźcie więc wy doskonali, jak doskonały jest Ojciec wasz – BT

Mam nadzieję że różnicę widać aż NADTO, zatem wybór istnieje i możemy dokonać go osobiście, w zależności od tego co tam nam w duszy gra.


Z  rozważań powyższych wynika jasno, że jeśli ktoś zostanie ochrzczony duchem świętym, należy rozumieć, że został zanurzony w ducha NIERZĄDU. Osobiście miałem okazję być ochrzczony duchem nierządu dwukrotnie. Raz w kościele rzymskim –bierzmowanie, a drugi raz w kościele domowym , gdzie nałożono na mnie ręce w celu ochrzczenia mnie duchem świętym vel duchem nierządu. Muszę jasno powiedzieć, że jak bierzmowanie nie zadziałało na mnie nic a nic, tak chrzest w duchu świętym kościoła domowego jak najbardziej zadziałał, i chodziłem po tym chrzcie przez kilka dni jakby pijany;

Dz2,13
13 «Upili się młodym winem» - drwili inni. – BT

Potwierdzam zatem prawdziwość powyższego wersetu, albowiem ze mną stało się nie inaczej. Pojawiła się we mnie natychmiast ogromna chęć nawracania, uzdrawiania, zakładania kościołów, ewangelizowania wszystkich we wszechświecie całym, prócz siebie samego. Widać uznałem wówczas jako osoba niejako naćpana owym duchem nierządu zwanym świętym, że wszyscy potrzebują mojej ewangelizacyjnej pomocy, albowiem ja pozjadałem wszystkie  święte rozumy . Czułem dosłownie, jak moje ciało otaczają jakby OBRYSY, niczym ludzika balum balum , i miałem wciąż gęsią skórkę i dreszcze. Całe szczęście, że toto mnie odpuściło, bo gotów byłem wówczas udać się w misyjną podróż wzorem apostoła Pawła, którego ochrzczono nie innym duchem jak mnie.


Jak wiemy, Paweł przez całe swe życie był w rozjazdach,a efekt tej roboty jest taki, że wszystkie jego kościoły przejęli MUZUŁMANIE, i nie ostał się nawet jeden strzęp po jego misyjnych dokonaniach. Można se to sprawdzić na mapach wyznaniowych świata.Dopiero gdy wzrosła moja świadomość, i OSOBIŚCIE rozeznałem w czym rzecz z tymi wszystkimi świętymi duchami, zrozumiałem, że starczy by każdy z nas zadbał sam o siebie,a misję ewangelizacyjną należy zostawić programowi JOSZUA, albowiem on nikogo fizycznie nie męczy, ni dousznie nie programuje. Stąd też z potrzeby serca piszę ja sobie w internecie z pozycji
własnego tapczana, odziany dresem nie komżą, i nikomu do wrót chałupnych nie dudnię.


Kto se chce, sam przychodzi do mojej pisaniny, i jeśli uzna, że toto go obchodzi, to sam se weźmie i przeczyta , albo i nie przeczyta, jak czyni to zdecydowana większość światowej populacji, a ja nie mam o to do nikogo pretensji wcale a wcale, ni nawet nie straszę, że jak nie przyjdzie do mojego bloga to będzie miał ciężkiego grzecha jeden z drugim. Nie ustaliłem też na moim blogu żadnych przykazań, przez co nie muszę ich co chwilę zmieniać, a każdy kto do mnie zajrzy, może se łazić gdzie chce i kiedy chce, gdyż bloga ja na klucz nigdy nie zamykam, i nawet nie musi się mnie z niczego spowiadać taki łażący po blogu, albowiem gadam ja, że
komu spowiedź jest potrzebna, niechaj wyspowiada się sam sobie, potem niech se zada jaką pokutę jeśli chce, i odprawi ją kiedy mu tam pasuje, a potemże niechaj stara się nie grzeszyć ni myślą ni zaniedbaniem, choć mnie toto wcale, ale to wcale nic nie obchodzi, nie inaczej jak naszego Ojca, który jest miłością, gdyż miłość nie pamięta ZŁEGO;

1Kor13,5

5 nie dopuszcza się bezwstydu,nie szuka swego,nie unosi się gniewem, nie pamięta złego;  - BT

Z tego wynika, że nasz Ojciec, który jest miłością,  pamięta  jedynie DOBRO któreśmy uczynili na tejże ziemi. Zatem nigdy w historii świata nie miał do nas żadnych zastrzeżeń,  a co za tym idzie  w parze - fochów  On nigdy  nie stroił żadnych, w przeciwieństwie do nas,  którzy uważamy się za jego dzieciątka;

image



Marek Sujkowski











 Jestem biblijnym miłośnikiem , piewcą  Prawa WOLNOŚĆ I PRAWDA. Prawdy  zacząłem  poszukiwać osobiście . Okazało się, że odnalazłem ją w Biblii, a także za oknem - na nieboskłonach. Trzeba było jedynie nauczyć się języka biblijnego zwanego hebrajskim, oraz poznać zasady biblijnej gramatyki.Zajmuje to jakieś 3 lata pracy, po 12-16 godzin na dobę. Jednakowoż efekty tej morderczej roboty, okazały się bardzo owocne i pożyteczne.  Przeto tymże właśnie owocem  pragnę podzielić się z internautami - odwiedzającymi  salon 24.pl. marek sujkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo