marekpolandia marekpolandia
157
BLOG

Wysokie sądy nad wieśniakiem

marekpolandia marekpolandia Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Kiedy do internetu wtłaczała się notka o Wielkim Wozie i psychiatrach, do mych drzwi zadzwonił doręczyciel;

image


Zgodnie z obowiązującym prawem w tymże kraju, mogłem tego nie odebrać, bowiem wymeldowałem się ze swojego domu, zgodnie z tym co opublikowałem w notce Testament, zatem adresu nowego jeszcze nie posiadam, a mówiąc precyzyjniej posiadać już nie zamierzam wcale a wcale, gdyż marność tego kraju uzmysławia mi, że posiadanie adresu stanowi jedynie utrapienie dla jego posiadacza, a żadnych korzyści toto nie przynosi nikomu, prócz władzy. Jednakowoż odebrałem ów przesyłkę, z której odczytuję, że pan Szulc rezygnować nie zamierza, i dalej będzie prześladował wiejskiego chłopa w kraciastej koszuli i dresowych portkach, którym jestem od wieków, i którym na wieki pozostanę.

Dotychczasowe doświadczenia z panem prokuratorem Szulcem, jednoznacznie mnie przekonują o tym, że człowiek ten nie działa z
własnej inicjatywy, lecz jest pobudzany przez jakieś szare eminencje , którym zależy na pojmaniu i zamknięciu pisaniny dresiarza
Sujkowskiego, ze wsi Jonkendorf vel Jonkowo.Jak chcecie to uczynić szanowni prześladowcy? Czyż nie starczy wam dotychczasowego WSTYDU , który okazał się przed sądem kilka dni temu? Co wam za korzyść przyniesie wpakowanie mnie do
ula? No chyba że skończę jak pan Kostecki i inni, jedynie wówczas wasza działalność ma jakikolwiek sens.

Oświadczam wam przeto drodzy cichociemni nieznajomi, że wasze dążenia nie robią na mnie najmniejszego wrażenia , albowiem na BYCIE ziemskim wcale, ale to wcale mi nie zależy, a jak chcecie mnie sprzątnąć, to przecież możecie to zrobić w chwili każdej, bez wikłania mnie w wasze więzienia i inne kucypały, w których tak naprawdę jedynie kto powinien się znaleźć –to wy sami, szanowni cichociemni.

 Kiedy siedziałem ostatnio w celi komendy miejskiej w Olsztynie, moi wespółgarownicy gadali, że w ulu jest całkiem spoko. Dobre koryto, telewizja, muzyczka, biblioteka, siłownia, sporo narodu spragnionego SŁOWA naszego Ojca, i takie tam. Cóż stoi na
przeszkodzie abym z tych dobroci DARMOWO korzystał? Dzieci odchowałem – dorosłe, bidy w chałupie ni ma, robić mnie się nic już nie chce, zatem perspektywa leżakowania na wygodnej więziennej pryczy, nie jest wcale taka zła. Dzięki kajdanom milicjanta Woźniaka, które zacisnął mi do samych gnatów i trzymał tak przez pół dnia, nauczyłem się ignorować ból.

Zatem nawet gdyby jacyś więzienni hultaje wiercili mi kolana, czy też wyrywali paznokcie, nic to nie da, gdyż kolana i pazury dane mi przez JHWH, mam w wiadomym miejscu, że o całej reszcie organiki-czytaj GNOJU, nie wspomnę. Współczuję wam przeto enigmatyczna władzo, co to PRAWDY się boisz jak diabeł święconej wody, bowiem nie masz ni jednego ARGUMENTU, by zastraszyć dresiarza w kraciastej koszuli, zamieszkującego odmęty prowincji tegoż hipermarketu, w której nie ma już nawet dziurawego ASFALTU na głównej drodze gminnej miejscowości – JONKOWO, albowiem twojej forsy starczyło jedynie na
ROZWALENIE tego co było.Całe swoje życie ciężko pracowałem na was - lecz tera już robił na was nie bede, bośta zdeptali milicyjnymi glanami mój honor – jedyną rzecz jaką miałem na własność.

To wszystko władzo - życzę ci cobyś opracowała jakiś nowy program wywierania STRACHU na niewolników, którymi zawiadujesz,
albowiem wszystko coś posiadła, rozsypało się w drobne fuzle, a ty sama nie masz już nawet gdzie UCIEC, przed ogołacającą cię
PRAWDĄ. Trzymajta się chłopy – do zobaczenia w prawdziwym świecie, gdzie spotkamy się na pewno, choć tego nie chcecie,
nawet gdybyście powybijali wszystkich głosicieli prawdy we wszechświecie CAŁYM.

P.S.

Tak więc niebawem ponownie będzie oskarżał mnie w sprawie JUŻ rozstrzygniętej – prokurator SZULC, a bronić mnie będzie mecenas SZTER – dodam, że ja nazywam się SUJKOWSKI , zatem żadne więzi historyczne mojego herbu z obojgiem prawnikami nie występują. Jestem rasistą? W żadnej mierze. Nie ja ustaliłem granice narodom, lecz Stwórca;


Dz17,26
26 Z jednego pnia wywiódł też wszystkie narody ludzkie, aby mieszkały na całym obszarze ziemi, USTANOWIWSZY dla nich wyznaczone okresy czasu i GRANICE ICH ZAMIESZKANIA- BW


Skąd zatem wzięli się ci państwo w mojej OJCZYŹNIE? SZULC I SZTER? Złamali nakaz BOGA O GRANICACH - czy nie?
Jaki zapadnie wyrok trybunału w sprawie, w której wyrok zapadł już kilka dni temu? Niechaj sprawiedliwości STWÓRCY w tej sprawie, stanie się zadość. Jeśli jestem winien komukolwiek cokolwiek, zostanę do lochu wtrącony wolą naszego Ojca, i JEGO SPRAWIEDLIWOŚCI, jeśli nie, to cóż to dla mnie  za korzyść? Władza nie powie mi nawet PRZEPRASZAM, ni nie powetuje niczym plam na HONORZE - roboczej siły  - 69082509236.

Marek Sujkowski


 



 Jestem biblijnym miłośnikiem , piewcą  Prawa WOLNOŚĆ I PRAWDA. Prawdy  zacząłem  poszukiwać osobiście . Okazało się, że odnalazłem ją w Biblii, a także za oknem - na nieboskłonach. Trzeba było jedynie nauczyć się języka biblijnego zwanego hebrajskim, oraz poznać zasady biblijnej gramatyki.Zajmuje to jakieś 3 lata pracy, po 12-16 godzin na dobę. Jednakowoż efekty tej morderczej roboty, okazały się bardzo owocne i pożyteczne.  Przeto tymże właśnie owocem  pragnę podzielić się z internautami - odwiedzającymi  salon 24.pl. marek sujkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo