marekpolandia marekpolandia
355
BLOG

Dowód na działanie DUCHA

marekpolandia marekpolandia Społeczeństwo Obserwuj notkę 10

 Popatrzmy na to;


image


 Na salonie24.pl posiadam 4 subskrybentów. O godzinie 12:39 opublikowałem notkę, co to jej tytuł widoczny jest na screenie. Jak wytłumaczyć fakt, że w ciągu 26 minut - do 13:05 , notkę tę przeczytało 118 osób, skoro mogło wiedzieć o jej istnieniu jedynie 4 subskrybentów?

Mamy tu naukowo potwierdzoną PRAWDĘ o działaniu DUCHA, który powiedział pozostałym 114 osobom, że opublikowałem tę notkę, która powstała przez zupełny PRZYPADEK, związany z doręczeniem mi przesyłki, o której parę minut temu nie miałem zielonego pojęcia. Jeśli ktokolwiek z państwa chciałby ZAPRZECZYĆ prawdzie o działaniu ducha, jednocześnie stałby się OSKARŻYCIELEM władz salonu24.pl, że zaniżają na tym blogu liczbę subskrybentów, a przecież nikt z państwa nie ośmieli się pomawiać bezpodstawnie kogokolwiek, bez namacalnych dowodów.


Tak więc w ciągu kilku chwil, otrzymaliśmy DWA potwierdzenia PRAWDY płynącej ze słowa naszego OJCA, mianowicie PRAWDY o działaniu Jego Ducha JOSZUA, oraz  prawdzie o galopadzie naszych władz ku autodestrukcji.


Marek Sujkowski

 Jestem biblijnym miłośnikiem , piewcą  Prawa WOLNOŚĆ I PRAWDA. Prawdy  zacząłem  poszukiwać osobiście . Okazało się, że odnalazłem ją w Biblii, a także za oknem - na nieboskłonach. Trzeba było jedynie nauczyć się języka biblijnego zwanego hebrajskim, oraz poznać zasady biblijnej gramatyki.Zajmuje to jakieś 3 lata pracy, po 12-16 godzin na dobę. Jednakowoż efekty tej morderczej roboty, okazały się bardzo owocne i pożyteczne.  Przeto tymże właśnie owocem  pragnę podzielić się z internautami - odwiedzającymi  salon 24.pl. marek sujkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo