marekpolandia3 marekpolandia3
121
BLOG

Zamknięto śledztwo w sprawie podejrzanego sujkowskiego

marekpolandia3 marekpolandia3 Polityka Obserwuj notkę 3

Przed chwilą był u mnie listonosz. Przebywam na urlopie, więc doręczył mi za jednym zamachem DWA pisma z olsztyńskiej prokuratury, kopertowo datowane tego samego dnia, czyli 29.06.2020;


image


 W jednym piśmie datowanym na 25.06.2020, sekretariat informuje mnie, że 25.06.2020 zostało wszczęte przeciwko mnie jakieś tam śledztwo, natomiast w drugim piśmie datowanym na 27.06.2020,  ten sam sekretariat informuje, że 26.06.2020 śledztwo wszczęte dzień wcześniej zostało zamknięte. Niezmiernie się cieszę, że prokuratura powiadomiła mnie o wszczęciu jakiegokolwiek śledztwa przeciwko mnie , a nawet i o jego zakończeniu, gdyż jak dotychczas brałem udział w dwóch rozprawach sądowych wytoczonych przeciwko mnie, plus trzecia  -  jak podejrzewam co to wzięła i odbyła się zaocznie, bo chyba na podstawie tejże zaocznej trzeciej, zapakowano mnie na miesiąc do olsztyńskiego psychiatryka, wywlekając mnie policyjnie z własnego domu, a ja dotąd nie wiedziałem o co się rozchodzi, gdyż dopiero dzisiaj zostałem poinformowany, że wszczęto przeciwko mnie jakieś śledztwo - pięć dni temu.

Z opisu dotyczącego owego śledztwa wynika,, że znieważyłem funkcjonariusza publicznego - milicjanta Woźniaka,  podczas konwojowania mnie do szpitala uniwersyteckiego w Olsztynie, gdzie siedząc w radiowozie byłem zakuty do tyłu w kajdany, i tamże dokonałem przemocy na milicjancie Woźniaku polegającej na uderzeniu go pięścią w twarz, szarpaniu za ręce, czym spowodowałem u milicjanta obrażenia ciała w postaci wykręcenia lewego stawu promieniowo - nadgarstkowego, dlatego milicjant Woźniak przebywał na zwolnionku doktorskim dłużej jak 7 dni.


Pytam zatem p.o.prokuratora SZULCA, czy milicjant Woźniak nie doznał żadnych urazów od mojego ciosu pięścią w milicyjną twarz, jeno od szarpania milicyjnej ręki powyginały mu się nadgarstki? Może nadgarstki wygięły się milicjantowi Woźniakowi od dźwigania łapówki, którą zainkasował za składanie fałszywych zeznań przeciwko mnie? Wszczął już pan p.o. prokuratora jakieś śledztwo w tej sprawie? Może i doktorowi  wystawiającemu lewe zwolnienia, też  coś w udziale przypadło, przez co Woźniak   dźwigając za DWÓCH urazu  milicyjnych, od pały wyrobionych jak u nikogo innego, nadgarstków doznał? 


image

image


P.S.

W drugim piśmie jest błąd. Niewłaściwy kod pocztowy -  nieomylna   prokuraturo rejonowa olsztyn północ w Olsztynie przy ulicy Emilii Plater 12. To samo dotyczy zaadresowanych do mnie kopert, choć wymeldowałem się stąd dawno temu, i obecnie żadnego adresu nie posiadam w rzymskim imperium, ba, nie posiadam nawet rzymskiego dowodu osobistego, który zdałem WŁADZY prawie rok temu ,  przez co nie jestem  obywatelem  -  niczyim, a mimo to imperium wciąż mnie listownie , milicyjnie i p.o prokuratorsko - sądownie  ściga :-).


marek sujkowski

 

Polak. Pozostałe moje blogi; https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/ https://www.salon24.pl/u/marix392/ https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/ https://www.salon24.pl/u/niebo/ https://www.youtube.com/channel/UCGVxzCk-_qpBh_4ca0685bQ?view_as=subscriber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka