BICO BICO
24
BLOG

Czytajcie Pismo Święte - największy skarb świata!

BICO BICO Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

"Którędy prowadzi droga tam, gdzie przebywa światłość?".

Księga Joba 38,19

"Odpowiedział mu Jezus: Ja jestem droga i prawda, i żywot, nikt nie przychodzi do Ojca, tylko przeze mnie".

Ewangelia Jana 14,6

       Dokąd prowadzą wszystkie drogi? Do Rzymu oczywiście, jak mówi stare przysłowie. Ale czy wszystkie propagowane przez religie drogi prowadzą do Boga, to zupełnie inna sprawa. Wielu ludzi uważa, dzisiaj wszystkie religie za jednako dobre. Najważniejsze, jak twierdzą, aby być szczerym człowiekiem, a Bóg, jeśli w ogóle istnieje, zatroszczy się już o resztę. 

       Taki sposób postrzegania sprawy zdaje się być wielu ludziom doprawdy nadzwyczaj uspokajający. Zgodnie z tym muszą wierzyć w cośkolwiek; bylebym trzymał się tego zdecydowanie i żył zgodnie z moimi przekonaniami. Jeśli Boga nie ma, wiele na tym nie stracę. A jeśli On istnieje, z pewnością przyzna się do moich starań, abym mógł podążać za mymi religijnymi wyobrażeniami lub żyć po prostu najlepiej i najuczciwiej, jak potrafię.

       Jednakże Biblia mówi nam wyraźnie, że jest tylko jedna droga, na której możemy dotrzeć do żywego i prawdziwego Boga. Droga ta nazywa się Jezus Chrystus. Kto chce w jakikolwiek inny sposób przyjść do Boga, mimo wszystkich swoich usiłowań będzie musiał kiedyś uznać: "Nie dałem rady. Całe zło, które uczyniłem w moim życiu, wcale nie zniknęło, ono jest nadal i oskarża mnie. Ono też oddzieli mnie na wieki od prawdziwego Boga. Jestem zgubiony. Muszę zginąć."

       Jednakże Jezus Chrystus przyszedł, "aby szukać i zbawić to, co zginęło" [Ewangelia Łukasza 19,10]. Przez swoją śmierć na krzyżu rozwiązał problem grzechu. Jeśli idąc w posłuszeństwie za głosem Słowa Bożego, uwierzymy Chrystusa i Jego dzieło pojednania, otrzymamy całkowite odpuszczenie wszystkich naszych win. Wtedy nasze grzechy są na zawsze wymazane, nasz dług jest umorzony. 

       Tylko ewangelia, dobra nowina o Jezusie Chrystusie może dać nam pokój i tę radosną pewność wiecznego zbawienia.

Źródło: Kalendarz Chrześcijański

BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo