BICO BICO
24
BLOG

Czytajcie Pismo Święte - największy skarb świata!

BICO BICO Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

"Jednakże [Bóg] nie omieszkał dawać o sobie świadectwa przez dobrodziejstwa, dając nam z nieba deszcz i czasy urodzajne, napełniając pokarmem i radością serca wasze"

Dzieje Apostolskie 14,17

       Żaden człowiek nie może zobaczyć Boga, ale czy jest to jednoznaczne z tym, że Bóg nie istnieje? Taki wniosek jest nierozsądny, bo chociaż nie możemy widzieć Boga, to jednak On objawił nam swoje istnienie i istotę na wiele sposobów.

       Przez stworzenie. Po dziele można rozpoznać mistrza. "Ponieważ to, co o Bogu wiedzieć można, jest dla nich jawne, gdyż Bóg im to objawił. Bo niewidzialna Jego istota, to jest wiekuista Jego moc i bóstwo, mogą być od stworzenia świata oglądane w dziełach i poznane umysłem, tak iż nic nie mają na swoją obronę" [Rzym. 1,19-20].

       Przez sumienie nasze i nasze doświadczenia. Bóg podarował każdemu człowiekowi sumienie, aby potrafił rozróżnić dobro od zła [Rzym. 2,15]. Poprzez różne okoliczności w naszym życiu On daje nam doświadczyć swojej dobroci [Ew. Mat. 5,45; Dz.Ap.17,25].

       Przez wypełnione proroctwa. Bóg, jako jedyny znający przyszłość, podał w swoim Słowie wiele proroctw, które się wypełniły. "Wspomnijcie [...], że Ja jestem Bogiem i nie ma innego [...]. Ja od początku zwiastowałem to, co będzie,  i z dawna to, co jeszcze się nie stało. Ja wypowiadam swój zamysł, i spełnia się on" [Izaj. 46, 9-10].

       Przez Jezusa Chrystusa, swojego Syna. Bóg objawił się całkowicie w swoim Synu. "Boga nikt nigdy nie widział, lecz jednorodzony Syn, który jest w łonie Ojca, objawił Go" [Ew. Jana 1,18].

       Bóg się objawił! Każdy, kto tylko pragnie, może teraz doświadczyć Jego miłości i bliskości.

Źródło: Kalendarz Chrześcijański 




BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo