BICO BICO
30
BLOG

Czytajcie Pismo Święte - największy skarb świata!

BICO BICO Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

"Uwierz w Pana Jezusa, a będziesz zbawiony, ty i twój dom"

Dzieje Apostolskie 16,31

       "Pani dziecko jest ciężko chore - powiedział doktor, po czym wyciągnął ze swojej podręcznej torby buteleczkę z lekarstwem i podał matce. - To jedyny środek, który może jeszcze pomóc pani córeczce. Ale musi pani przez całą noc podawać go zgodnie ze wskazaniami". Udzieliwszy matce kilku porad, odszedł, obiecując, że przyjdzie z samego rana.

       Gdy doktor zadzwonił rano do drzwi, otworzyła mu zapłakana matka, po czym zaprowadziła lekarza do łóżka swej córeczki. Lekarz z przerażeniem stwierdził, że dziewczynka zmarła. Przez dłuższą chwilę przyglądał się martwej, bladej twarzyczce dziecka. W końcu rozejrzał się po pokoju. Nagle jego wzrok padł na stojącą na nocnym stoliku buteleczką, którą wczorajszego wieczoru wręczył matce z wyraźnymi zaleceniami - stała nienaruszona. Wzburzony zwrócił się do matki: "Czy nie powiedziałem pani dość wyraźnie, że ma pani podawać dziecku lek dokładnie według moich zaleceń?! Gdyby pani to uczyniła, dziecko żyłoby jeszcze". Matka odpowiedziała z płaczem: "Ach, gdy tylko pan odszedł, nadeszła moja sąsiadka. Opowiedziała mi, że jej córka również chorowała na tę chorobę i przeszła ją zwycięsko dzięki cudownemu lekarstwu. Dała mi je - wzięłam je i podałam mojej córeczce zamiast pańskiego. Ach gdybym tak posłuchała pańskich zaleceń". Lekarz bez słowa opuścił zapłakaną matkę i z ciężkim sercem udał się do domu. Co za straszna głupota! Jedyny środek, który z całą pewnością mógłby pomóc, został zlekceważony!

       Pan Jezus Chrystus jest prawdziwym, posłanym od Boga lekarzem, który oddał swe życie, by uwolnić nas od nękającej choroby grzechu. Nie słuchaj zwodzicielskich podszeptów szatana, który chce, abyś zignorował dokonane przez Jezusa Chrystusa dzieło odkupienia! Przyjmij Jezusa jako swojego Zbawiciela!

Źródło: Kalendarz Chrześcijański

BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo