BICO BICO
24
BLOG

ŚLĄSK

BICO BICO Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

                                                          "Jestem śląskie dziecko, Boże, Tobie chwała,

                                                              Śląska ziemia nasza mnie tu wychowała;

                                                              I od śląskiej matki do niej miłość brałem,

                                                                Od ojca Ślązaka przykład otrzymałem.

                                                              Jestem śląskie dziecko i Ślązakiem zginę,

                                                                Kocham śląską ziemię i śląską krainę.

                                                               Kocham to, co nasze jako mi Bóg miły,

                                                          Choćbym miał wysączyć krew z ostatniej żyły"

Źródło: Kalendarz, Fundacja Polskie Dziedzictwo Śląska

BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo