65.M.K. 65.M.K.
636
BLOG

Data Końca - początku Końca - data Imienin...

65.M.K. 65.M.K. Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 61

Zakłamana nauka – Zakłamany kalendarz – Zakłamany ten nasz Świat...

Najwyższy już Czas samemu, o siebie, się zatroszczyć… 

Dlatego i ja uważam, że te zdarzenia rozpoczną się przed połową stycznia 2025 roku.  

Chociaż wszelakie zapiski wskazują na datę 4 do 11 listopada 2024 roku. To ja przesuwam to zdarzenie w czasie o dwa miesiące. 

Mogę się mylić ale może i nie. 

MUKI 

- Czas innego spotkania jest już wyznaczony na 2022 rok - miesiąc czerwiec. tj. ok. 1,5 roku przed końcem (końca) czasu. Jeśli większość będzie z Północy to na północy jeśli z Południa to zacisza puszcz południowych. Tygodniowe spotkanie, na rok i 7 m-cy przed końcem czasu czasów tj. 2025.01.xx - data ostateczna… 

Może ta data będzie jedynie punktem zapalnym, początkiem końca a nie końca końcem? Też tak sobie kombinowałem, bo co to za wiek „70” – staram się i tu być optymistą… a i mój Rodzic też z 13 stycznia ( pierwszy haust powietrza) czyli [+1] A ja 13. poczęty ( nie tylko moje takie liczenie ) czyli [ .0. ] bo mój „pierwszy” o 1 za wcześnie czyli [- 1] i tak tu mi się wyrównało, równa jest także różnica = 25 (w latach). 

 mk@Muki - nasze ubiegłe czasy to 2 milenia (MM) a 2000 i 25 to 2025 rok. Pierwszy nie ma pierwszego (ma córkę) czyli koniec – Linii (pierwszych) – z drugiej strony to nie pierwsi rodzą pierwszych tylko Pierwsze. A pierwsza Córka Jest - czyli i jest (nikła) Nadzieja na kontynuację… 

mk@Muki – 6. lub 13. styczeń a zapomniałem o 19. bo i mnie tak kiedyś się obliczyło, a to dla mnie b.ważna Data. pełna „7” od chwili narodzin… a moje Imię to właśnie owa 19. - liczyłem bardziej na 6. bo to 06.10.2019 (nasze XL - lecie) a i poniedziałek bo i z Niedzieli na Poniedziałek wszystko się dla Nas Zaczęło… niż na 13. choć to właśnie trzynastka była ze mną zawsze ( np. w szkołach ) - a co ważniejsze to chwila mojego poczęcia… i z tą 13. lepiej się zgadza - bo 13 styczeń (wieczorem)+ 265/6 dni to 05 październik (rano) … a i dwa tygodnie między 6. a 19. to także tydzień w tą i z powrotem - od tej 13. - a tydzień to także zdolność komórki do zapłodnienia… Czyli 13 styczeń roku 2025. i ostateczne rozstrzygnięcie 05 października...  

Jak by nie liczyć to mogą być ostatnie 266 dni a ja nie z tych co chcieli by - czy będą wyliczać, przeliczać i obliczać..., ale mamy te dane - 25200, 3600, 1200, 676, 672, 666. 616, 52 i 13 ...  

266 to te pierwsze i ostatnie (pomijamy "święte" siedem nam dane) - (dni) czyli 252 + 13 = 265 -> 266

65.M.K.
O mnie 65.M.K.

miałem swoją przygodę z 50. byłem 55. 60. -  JESTEM "65" ... mam Nadzieję na 70 - tkę ...  a może i 120 - tkę ...  uczę się rozumieć ... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości