Gabriel Janowski / Wikipedia CC BY-SA 3,0 pl Kancelaria Senatu RP
Gabriel Janowski / Wikipedia CC BY-SA 3,0 pl Kancelaria Senatu RP
mariuszsek mariuszsek
367
BLOG

Gabriel Janowski publikuje dokument. "Został Pan zatruty przez podanie narkotyków".

mariuszsek mariuszsek Polityka Obserwuj notkę 8
16 stycznia 2000 roku przez Polskę przetoczyła się informacja o dziwnym zachowaniu posła Gabriela Janowskiego. Były minister rolnictwa po latach wraca do tamtych wydarzeń i publikuje dokumenty.

Gabriel Janowski przed debatą na temat odwołania ministra skarbu państwa Emila Wąsacza miał "zachowywać się ekscentrycznie". Miał podskakiwać i całować po rękach kobiety i mężczyzn. Jego późniejszym tłumaczeniom według których miał zostać podstępnie odurzony, nie dawano wiary.


- Doktor Arwid Hansen [lekarz, filozof, ergonom, uczestnik obrad Okrągłego Stołu ze strony "S", honorowy prezes Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Norweskiej - przyp. red.] w styczniu 2000 roku, czyli natychmiast po wydarzeniach - wydał niezależną ekspertyzę, która potwierdza, iż w dniu 16 stycznia 2000 roku celowo zostałem otruty narkotykami. Cel działania był świadomy i miał on mnie wyeliminować z życia społecznego.

Ekspertyza została przesłana do ówczesnego Marszałka Sejmu M. Płażyńskiego, Prezydenta RP - A. Kwaśniewskiego czy Premiera prof. J. Buzka, a  także do Prokuratora Generalnego RP. Bez rezultatu. Żaden nie podjął interwencji, mimo że byłem w tamtym czasie Posłem RP.

Będę wdzięczny za udostępnienie materiału. Dzięki temu przyczynią się Państwo do uzyskania mojego zwycięstwa w walce o prawdę.

Może po latach - na chłodno historia w sposób obiektywny potraktuje tamte wydarzenia. Jestem to winien mojej najbliższej rodzinie, która w tamtych dniach przeżyła prawdziwy koszmar. Dziękuje za uwagę.


Poniżej treść dokumentu: 


image



mariuszsek
O mnie mariuszsek

Piszę to co widzę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka