marix392 marix392
1069
BLOG

Samokontrola

marix392 marix392 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Jak wspominałem już wielokrotnie, często analizuję własną pisaninę  w poszukiwaniu  ewentualnych błędów, a także  w celu rozeznania, czy to co piszę stanowi logiczną całość. Od jakiegoś czasu zauważyłem pewną sprzeczność na moich blogach, która paradoksalnie widnieje w każdej mojej notce. Mam na myśli motto;  WOLNOŚĆ I PRAWDA , które rozeznałem jako Prawo ustanowione przez naszego Ojca. Czyż nie ja osobiście napisałem, że nasz Ojciec nie używa  SPÓJNIKÓW ni  LICZEBNIKÓW   ?


image

"W Słowie naszego Ojca nie ma ni jednego  spójnika, albowiem DOSKONAŁOŚCI spajać nie ma potrzeby, nie ma czym, i nie ma nawet możliwości, bowiem wszystko zostało spięte na guzik ostatni u zarania dziejów…"

https://www.youtube.com/watch?v=7LQTOtzMVdo&t=57s


Termin WOLNOŚĆ I PRAWDA  wyłonił  się w trakcie biblijnych rozważań dużo wcześniej  niż wiedza o biblijnych SPÓJNIKACH, stąd też jak pierwotnie rozumiałem tę prawdę, tak ją zapisałem. Jednakowoż dzisiaj zobowiązany jestem SKORYGOWAĆ  własne zapiski, bowiem nabyta w trakcie pisania blogów  wiedza  tego właśnie się domaga . Trochę czasu upłynęło, nim w mojej świadomości pojawiło się właściwe rozwiązanie tej spójnikowej nieścisłości. Skoro nasz Ojciec nie używa SPÓJNIKÓW, znaczy, że jego PRAWO brzmi;   „ WOLNOŚĆ PRAWDZIE”

Różnica na pierwszy rzut oka wydaje się niewielka, lecz po głębszym zastanowieniu dochodzę do wniosku , że jest OGROMNA. Teraz PRAWO to stanowi jedno zdanie, a wcześniej z gramatycznego punktu widzenia stanowiło DWA – a dwa to już LICZBA, którą utożsamiam z DWUBIEGUNOWOŚCIĄ  obecnego niedoskonałego świata. Jak zatem widzę , WOLNA WOLA propagowana w świecie Jahwe, która jest w stanie odrzucać PRAWDĘ, stanowi jeno pierwszą część zdania ZŁOŻONEGO -  WOLNOŚĆ I PRAWDA. Właśnie dlatego nasz Ojciec spójników nie stosuje, coby nie cytować jeno tego co znajduje się przed SPÓJNIKIEM, lecz CAŁOŚĆ, która stanowi DOSKONAŁOŚĆ. Skoro zatem nasz Ojciec powiedział WOLNOŚĆ PRAWDZIE, to co przewidział dla KŁAMSTWA? Jakby nie kombinować -  WIĘZIENIE. Logika podpowiada, że  gdy kłamstwo zostanie uwięzione, dopiero wówczas można będzie wypowiedzieć słowo – ŻYCIE. W świecie gdzie kłamstwo przeplata się z odrobiną prawdy, można mówić jedynie o BYTOWANIU  - terminie dla wielu z nas  nie do przyjęcia.

Ze względu na to, iż dopatrzyłem się tego błędu, zobowiązany jestem zakończyć pisaninę na tym blogu, tak jak zakończyłem ją na innych, bez poprawiania czegokolwiek we wcześniejszych notkach, albowiem jak dla mnie stanowią one jakby pewien rodzaj świadectwa, że na skutek rozmaitych dociekań czy też rozważań, człowiek bytujący w tym świecie jest w stanie zbliżać się do  prawdy, mimo, iż droga ta różami usłana nie jest.

Dziękuję zatem serdecznie wszystkim państwu,  którzyście odwiedzali tego bloga, mając przy tym nadzieję, że nie wszystkich odwiedzających obraziłem, zdenerwowałem czy też zraniłem ową pisaniną. Na PRAWDĘ  wpływu żadnego nie mam, zatem przyjmuję ją taką jaką dane mi jest poznawać, nie polemizując z nią wcale a wcale, a jedynie dostosowując własną świadomość  do rzeczywistości, którą uznaję za PRAWDĘ. PRAWDA  istnieje od zarania dziejów, lecz jak widzę została w tym świecie UWIĘZIONA. Bytowania  bez PRAWDY sobie nie wyobrażam, dlatego wciąż podążam jej śladem, bez względu na wszystko.


To dla niej zainicjuję kolejnego bloga, którego  motto będzie stanowić PRAWO – WOLNOŚĆ  PRAWDZIE, mając nadzieję, że zapisywane na nim  rozważania  pozwolą jakkolwiek przybliżyć się do jej poznania.


image

https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/


Jak widzę, udało się utworzyć  nowego bloga, zatem jeśli administracja salonu24.pl  mnie stąd nie przegna, to może będzie mi jeszcze dane cokolwiek napisać.

P.S.

Wczoraj trafiłem na pewien materiał YT;

SZOKUJĄCE NAGRANIE Z WTARGNIĘCIA POLICJI DO PRYWATNEGO MIESZKANIA D. KUBLIKA I K. MICHALAK

https://www.youtube.com/watch?v=06gMoCzPlV0


Po zalukaniu stwierdzam, że gadanie i pokazywanie PRAWDY w naszym kraju jest  odbierane przez WŁADZĘ  jako PRZESTĘPSTWO. Bohater filmiku zmaga się z identycznymi problemami co i ja. Policja bez skrupułów powaliła go na glebę w jego własnym domu, wykręcając ręce do tyłu i zakuwając w kajdany. Także doprowadzono go do PSYCHIATRYKA jak i mnie, i  ów pan ma non stop wezwania do sądów czy prokuratorów, nie inaczej jak ja. Skoro pan mieszka na drugim końcu polski a procedura jest identyczna jak na Warmii, znaczy, że jest to odgórne  ZALECENIE  WŁADZY, aby tak właśnie postępować z PRWDOGADACZAMI.

Od się dodam, że wykręcanie rąk do tyłu , a następnie w tej pozycji  unoszenie ich do góry, wywołuje  w człowieku niebywałą agresję, myślę, że jest to ściśle powiązane z układem nerwowym, który zostaje poddany w ten sposób jakimś uciskom, a te wywołują agresję. Zaobserwowałem tę zależność na sobie, na panu z powyższego materiału, o tym samym mówił mi współwięzień, gdy przebywałem w trzydniowym olsztyńskim areszcie, a także pamiętam tę zależność z okresu gdy pracowałem w wytrzeźwiałce.

Kiedy policjanty wykręcają ręce do tyłu, pojawia się przeraźliwy ból, który jest identyczny jak ten przy  KORZONKACH, co to człek ruszyć się  nie może. To ów ból wywołuje agresję. Człek poddany temu zabiegowi zaczyna rzucać mięsem, a to z kolei policjanty bezczelnie  wykorzystują do oskarżania obywateli jako ZNIEWAŻENIE funkcjonariusza na SŁUŻBIE.  Komu potrzebna taka SŁUŻBA mości panowie policjanty? 

Trza przyznać szanowne władcy, że wasze nieprawości skrywane za IMMUNITETAMI przekroczyły właśnie wszelkie granice PRZYZWOITOŚCI. Pytam zatem – kto WAS ma osądzić, skoro jesteście wyjęci  spod prawa, które właśnie po to sami USTALILIŚCIE? Skoro nikt z ludzi osądzić was  możliwości nie ma , niechaj osądzi was PRAWDA.

Kiedy wiele lat temu byłem z wizytą na BIAŁORUSI,  jeden ze znajomych zrezygnował z pracy NAUCZYCIELA, zamieniając ją na robotę w białoruskiej MILICJI. Dlaczego to uczynił? Jako nauczyciel zarabiał wówczas 5000 białoruskich rubli, a jako milicjant 25000. Może dlatego właśnie milicja broni WŁADZY zamiast OBYWATELI? Wszak przysłowie prawi, że rację ma zawsze ten kto PŁACI. Otóż to przysłowie mości panowie dotyczy jeno BUDOWLAŃCÓW czy innych USŁUGODAWCÓW. Policji, wojska czy innych tego typu służb dotyczy inne przysłowie - WOLNOŚĆ PRAWDZIE.

marix392




marix392
O mnie marix392

miłośnik Biblii

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości