martini077 martini077
187
BLOG

Terroryści praworządności

martini077 martini077 Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 1
aktualnie Tusk à la Robespierre

Wygląda na to, że polityka miłości się skończyla. A raczej "miłości", bo wg mnie dobrzy ludzie dobrej woli i pięknych uczuć z czymś takim nigdy nie chcieliby mieć nic wspólnego, wszyscy pamiętamy to w praktyce- bo to była bardziej zimna nienawiść i podłość, w stylu Niesiołowskiego z Palikotem, na okrągło, rok za rokiem.

Teraz słyszymy o terrorze praworządności. Trzeba powiedzieć, że takich bredni nie powstydziłby się sam Robespierre. I słusznie, bo wg mnie trzeba mieć doprawdy nie pokolei pod sufitem, żeby forsować publicznie takie pomysły. Ale są już usłużni, na przykład podoba się to Rychardowi, pożal się Boże profesorowi.

Szkoda, że takie rzeczy słyszymy i oglądamy  w Polsce, terror i tyrania to nieszczęście.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka