martini077 martini077
90
BLOG

Powstanie Warszawskie- polska walka

martini077 martini077 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

Od kiedy zacząłem kojarzyć cokolwiek z otaczającego mnie świata, towarzyszy mi Powstanie.
Z każdym , kolejnym pierwszym sierpnia  byłem coraz bardziej świadom ogromu bezprzykładnego bohaterstwa i ofiary moich rodaków w Warszawie. 
Powstanie Warszawskie to polska, święta sprawa. Wezwanie do ogólnonarodowej modlitwy, w 70-tą rocznicę  jest tej sprawy dalszym ciągiem.
Nasza Ojczyzna przeżyła to wszystko, pomimo niewyobrażalnych cierpień i zniszczeń - przetrwała.
Z całego serca dzięki powstańcza Warszawo!
martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości