ewoj ewoj
253
BLOG

3 argumenty na rzecz premiera Tuska

ewoj ewoj Polityka Obserwuj notkę 2

Donald Tusk powinien nadal być premierem, bo ma córkę Kasię. Kasia jest miła, ładna, a do tego nieśmiała.

Donald Tusk ma również żonę Małgosię. Ja mam sentyment do kobiet noszących to imię, z powodów, których nie ujawnię, bo moja żona nie lubi, jak wspominam te obszary swojej historii.

Donald Tusk mieszka nad morzem. A to miejsce atrakcyjne dla mieszkańców Polski południowej - to kolejny powód, dla którego powinien być premierem.

Chciałem napisać o jeszcze innych powodach, ma przecież syna Michała, ale po głębokim namyśle stwierdzam, że znajduję tylko trzy argumenty przemawiajace za tym, by Donald Tusk nadal był premierem.

Trzy powody. Czy one wystarczą?

ewoj
O mnie ewoj

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka