Matsu Matsu
284
BLOG

SB wracaj!!!!

Matsu Matsu Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Nie. No ja wysiadam. Słowo. Wpadam wieczorkiem na chwilkę i momęcik i co widzę? Ano własnie NIC! I jeszcze mniej rozumiem. Gdzie -" szanowna" Administracjo jest Strona Boczna????

No gdzie?

 Przyznaję, to jest coś, naprawdę. Pod wrażeniem jestem i mi tak zostanie!

Już stronicowanie miało być chwilowe /no cusz!!/ i jak to każda w tym państwie prowizorka trwa i... już brzydkiej frazy nie napiszę, ale skojarzenie samo się nasuwa.

Ale TO?????

Co TO jest? I ważniejsze: kto TO wymyślił?

Na poważnie: te zmiany idą w złą stronę. Rozumiem, że klikalność - sprawa ważna, ale proszę sobie wyobrazić, że czytam interesujące teksty i myślę: polecę znajomym i co? Ano nie mogę tego zrobić, bo dbający o KLIKALNOŚĆ właściciele portalu zabunkrowali notki i dostęp do nich jest praktycznie niemożliwy. Muszę zrezygnować i nie polecam, trudno.

Ale klikalność jest najważniejsza, prawda?

 Co dostajemy w zamian? Ano TO!! Sami użytkownicy mają generować kolejne odsłony?? W poszukiwaniu zaginionych notek? No to nieźle nas admini urządzili, nie ma co!

Mnie to już trafiło na tyle, że się tytułowym  hasłem podpieram.

Nie wiem, gdzie zamieścić ten tekst, bo kategorii "głupota" jakoś nie znalazłam.

Dobranoc:)

 

 

Matsu
O mnie Matsu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości