po miedzy po miedzy
166
BLOG

Jest offset! W zamian za F-35 (albo zamiast offsetu)

po miedzy po miedzy Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Sowiniec nadal nie może jeszcze ujawnić znanych mu konkretów, ale ja mam nowe, wielce obiecujące wiadomości.

Otóż, w zamian za zakup F-35 i zamiast offsetu Trump da kasę na film o generale Ryszardzie Kuklińskim, do którego od kilku lat przymierza się Hollywood.

Biorąc pod uwagę producenta, reżysera i obsadę, powinien to być oscarowy obraz, z którego cały świat dowie się w sugestywny sposób, kto w dużej mierze uratował go przed nuklearną III wojną światową.

Ale ja zdradzę obsadę, do jakiej od kilku przymierza się i nalega Hollywood:

Srtarring:

Dr Bukowski - Sowiniec as himself

-----------------------------------------------------

(w pozostałych rolach:

Kukliński - Maciej Stuhr

Jego Żona - Krystyna Janda

Jaruzelski - Muniek Staszczyk

Paderewski (w retrospekcjach) - Leśnodorski

Zdrajca - dr Pasierbiewicz

Synowie Kuklińskiego - Dawid Ogrodnik i Maja Ostaszewska

Autorytet Moralno-Oralny - @Kemir

Grzyb atomowy (ponura wizja Kuklińskiego), spaliny kopalne, gazy )cieplarniane ) i in. - Siukum Balala (potrójna gaża!)

Latarnik (za Wielką Wodą, symbolicznie) -  Stary Wiarus

Stary Wiarus (symboliczny i chwiejny) - dotCa

Kaskaderzy, catering, efekty (hmm...) specjalne, statyści: Biedronka, Matadorka, Animela, Wiesława, Biały Miś

...

Stańczyk (postać dramatu i historyczna) - niejaki miedza


po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości