po miedzy
po miedzy
po miedzy po miedzy
169
BLOG

Jest wybór! PiS czyli Zupa Dnia.

po miedzy po miedzy Rozmaitości Obserwuj notkę 7



Ja swoje zrobiłem. Kto chce niech tka na zadanej kanwie.

Ząb Zupa Zębowa - Dąb itd... niedozwolone.


P. (i) S.

image


Kiedy?

Wyłącznie po kryzysie jak suweren poczuje na własnej dupie konsekwencje braku inwestycji w niepewnym otoczeniu gospodarczym (sądy wzięte, ustawy "procedowane w "trybie 6-godzinnym" albo bez żadnego trybu).

Na razie sprawdza sie mądrość: "jak cię złapią za rękę - mów, że to nie twoja":

- Umowa sztabu kandydata Dudy na "wpisy automatyczne" ?

- Nie było!

- Ale jest  w PKW.

- No, nie wiem... GW kłamie. O!

...

cdn. (i będzie straszny)



po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości