Marek Migalski Marek Migalski
4818
BLOG

Już dziś! Wypowiedzi polityków...po szczycie! Tylko u nas!

Marek Migalski Marek Migalski Polityka Obserwuj notkę 31

 

Mamy dziś piątek, 8 lutego. Właśnie zakończył się szczyt Unii Europejskiej poświęcony budżetowi na następne siedem lat. Oto najważniejsze komentarze po tym ważnym wydarzeniu, które dla Państwa zebrałem z porannych mediów.
 
Premier Donald Tusk: "Było bardzo ciężko. Nie pamiętam tak twardego boju o polskie interesy. Na szczęście się udało i osiągnęliśmy kompromis. Oczywiście - nie jesteśmy z niego całkowicie zadowoleni. Ale na tym chyba polega dobry kompromis, że nikt nie jest w pełni zadowolony. Nie uzyskaliśmy wszystkiego, co sobie zakładaliśmy, ale najważniejsze jest nie to, ile pieniędzy wyszarpiemy z budżetu Unii, ale jak je będziemy wydawać. A tu Polska jest liderem. Przepraszam, że już muszę kończyć, ale jesteśmy wszyscy bardzo zmęczeni - wszak negocjacje trwały aż do rana"
 
Jarosław Kaczyński: "Tego, niestety, można się było spodziewać. Ten rząd po raz kolejny pokazał, jak bardzo jest niewydolny. Tak bardzo popisywał się swoimi świetnymi kontaktami w Europie, a na końcu okazało się, ze został oszukany i ograny. Na szczęście moja partia załatwiła wsparcie Davida Camerona, bo bez tego nie dostalibyśmy nawet tego, co ostatecznie uzyskaliśmy. Jak tylko PiS dojdzie do władzy, będzie dążył do renegocjacji tego porozumienia. I proszę mi tu nie mówić, że to niemożliwe, bo to możliwe. Prawda Krzysiu?"
 
Bronisław Komorowski: "Jesteśmy wszyyyscy jeeendą wieeeelką rodziiiiiną, i dlateeego cieszę się, z tego NIEwątpliwego sukcesu naszego kraju. Zgoda buduuuuuje, a niezgoda ruuuunuje".
 
 
Janusz Palikot: " Ten cały szczyt to próba odwrócenia uwagi od naszej akcji ściągania krzyża. Kogo interesuje kasa z Unii? Ważne są te sprawy, którymi my się zajmujemy. Mam już dość tej polityki przykrywania wszystkiego przez PO. To kurestwo."
 
Janusz Piechociński: "Ważne, że w Europie było centrum dla Polaków. I żeby nie była to nazwa ośrodka dla uchodźców w Niemczech".
 
Paweł Kowal: "Taka Marylin Monroe, jak Ameryka."
 
Zbigniew Ziobro: "To zdrada polskich interesów. Jest mi osobiście bardzo przykro, że w tym wszystkim brał udział Jarosław Kaczyński, bo to on napisał do Camerona. Ja bym napisał do królowej Elżbiety. Ale Kurski mi odradził. Do dziś nie wiem dlaczego, ale w sumie dobrze zrobiliśmy."
 
Leszek Miller: "Chciałbym Państwu przypomnieć, że to ja i SLD wprowadzaliśmy Polskę do Unii. Była to prosta konsekwencja rozmów Okrągłego Stołu i z tego miejsca chciałbym podziękować generałowi Jaruzelskiemu."
 
Lech Wałęsa: "Chciałbym podziękować Millerowi za podziękowania dla mnie, ale ja bym wywalczył w Brukseli więcej pieniążków, ale nie dali mi dokończyć mojej pracy."
 
Stefan Niesiołowski: "Tjnfkjseafh iuolirjlskjfldafnlvnal PIS kjhfkjhfkfjh Kaczyński ns;saghaahska; podłe kjhfsakfhjh pisowcy hfeehshfhf Kaczyński hjhffh PiS"
 
Joachim Brudziński: "Doihosifh Tusk nnfahwffhfh PO hkfhwh ruska trumna hrahigahaghagh zdrada nonoifwaj hańba nwrnwrw Monika".
 
Jerzy Buzek: "To bardzo ważne, że się dogadaliśmy. To bardzo ważne. Unia jest przez to umocniona, Jeszcze bardziej umocniona!"
 
Róża Thun: "Jestem wzruszona. Płaczę. Chlip, chlip..."
 
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka