mizi mizi
28
BLOG

KOMUNIKAT!

mizi mizi Rozmaitości Obserwuj notkę 6
"Króciutkie oświadczenie

 

Na salonie24.pl bloger Andrzej Łódź oraz  bloger Rolexsugerują, że piszę na tejże platformie pod nickiem blogera mizi. Jako, że nie pierwsza to uwaga Andrzeja Łódź, chciałbym oświadczyć naszym detektywom, iż nie piszę pod nickiem mizi, nie tylko w salonie, ale w ogóle w całym internecie. Zawsze pisałem pod nickiem galopujący major. W związku z powyższym prosiłbym szanownych Panów, żeby się ode mnie łaskawie odpierdolili.

 

Wbrew pozorom istnieje życie poza salonem Igora Janke. I jest całkiem przyjemne."

http://galopujacymajor.blox.pl/2009/10/Krociutkie-oswiadczenie.html

 

 

 

Potwierdzam: nie jestem galopujący major. I przyłączam się do prośby.

DŻJZAS! Czy wy oczu nie macie?!

 

 

PS

Nie jestem też Iwankiem ani Grzesiem.

 

PPS

Nie mam innego bloga.

 

PPS

Nie jestem Maleszką.

mizi
O mnie mizi

MAM BRATA! ALLELUJA!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości