Michał Jaworski Michał Jaworski
371
BLOG

"Tańczmy, lecz w tańcu niech pani nie gryzie" - krótki traktat o zgryzie pani mecenas

Michał Jaworski Michał Jaworski Polityka Obserwuj notkę 27

image
(...)
Gdzie świat deskami zabity 
Tam piękne są señority 
Tam właśnie w jedną z niedziel 
Poznałem małą mamzelle 
Spożywszy owoc z nią manga 
Raźno ruszyłem do tanga 

Nikt nie tańczy tutaj tanga, monsieur (rzekła mi) 
Puść pan, proszę, bo to skończy się źle 
Bo zobaczy zaraz nas mon papa 
Będzie draka, oh la la 

Więc puść pan, mówię, albo zjedz pan kraba 
Są winniczki, jest też świeża żaba 
Nikt nie tańczy tutaj tanga w café 
O, nieładnie, mon monsieur (a fe, monsieur!)
imageTango, tango paryzie
Tańczmy, lecz w tańcu niech pani nie gryzie
Ja wiem, ma pani grand temperament
Ale co na to ma powie maman?

Gorące tango, tango pariże
Wiesz, ja cię je t'aime, mała, przysuń się bliżej
Pogryzła pani mnie w tangu d'amour

Pardon, czy może jest na sali...
(Pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi) doktór?
Paryzie tango, paryzie tango...
Tańczyłem tydzień lub dwa
Tak vis-à-vis ty i moi
I ciągle mało mi tanga
Choć jeść nie mogłem już manga
(...)
Wszystko popsuła maman
Zostałem z sobą na sam
Jeszcze to tango, tango paryzieimage
Dlaczego pani mnie dziś już nie gryzie?
Ach, pani miała grand temperament
Mademoiselle, wszystko popsuła maman!
Gorące tango, tango parize
Myślałem: tango to z panią rozgryzę
Naturellement, popsułem tylko zgryz
O, la jedynka plomba...
(Pi-pi-pi-pi-pi-pi-pi)
Taka bania spuchła
La boli, la boli...
Moi et dentiste
Naturellement grand obcęgi
Et ah-ah-ah
Moi: la boliA dentiste:
mhmhmh...
Tango, tango paryzie
Eviva Albania!
Taririm bidirim
Alba!

 

Bardzo były fizyk teoretyk, do 1982 pracownik naukowy. Autor referatu na I Konferencji Smoleńskiej. Dzisiaj sam zdziwiony, skąd w tym temacie i miejscu się znalazł. Archiwalne notki: http://mjaworski50.blogspot.com/ Odznaczony Krzyżem Wolności i Solidarności ale też podejrzany o przynależność do niedorżniętej watahy współpracowników gestapo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka