MS z NP MS z NP
26
BLOG

Oglądając Zdradka w WSI24 (palikotyzuję)

MS z NP MS z NP Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Przerzucając kanały w telewizorze, przez chwilę oglądałem wywiad jaki ze Zdradkiem przeprowadzała funkcjonariuszka mediów Waltera, oglądany fragment dotyczył wizyty premiera Putina. Gdy minęło mi zażenowanie tym spektaklem, najszła mnie refleksja i obrazek:

 

- studio WSI24, funkcjonariuszka mediów słuch Zdradka,który mówi:

 

- i  proszę nasi poprzednicy stale się kłócili, co nie przynosiło żadnych rezultatów, a jedynie powodowało pogarszanie wizerunku Naszego Kraju za granicą. A dzięki naszej postawie, Rosjanie przesłali do nas pytanie czy wolimy słoninę czy wazelinę !

 

(przepraszam, że znowu palikotyzuję ale ten wywiad to dla mnie była wyjątkowa trauma,  bo Prochami Świętych się zaczytywałem i miałem autora za bohatera. Aby była jasność dalej mam go za bohatera czasu gdy powstawała ta książka, tyle że teraz ten bohater się odbohaterował ;) ) 

MS z NP
O mnie MS z NP

Przeczytaj i pomódl się za mojego synka i za nas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości