Uczniowie z  gimnazjum , prelekcja w GBP w Spytkowicach
Uczniowie z gimnazjum , prelekcja w GBP w Spytkowicach
Drachenstein Drachenstein
120
BLOG

O smokobójstwie i innych smoczych sprawach w Spytkowicach

Drachenstein Drachenstein Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

  image


  W dniach od 13 do 14 marca 2017 roku przebywałem w Gminnej Bibliotece Publicznej w Spytkowicach koło Wadowic. Tam na zaproszenie Pani Dyrektor przeprowadziłem trzy prelekcje z ilustracjami, a dotyczyły one moich książek.
W poniedziałek wieczorem odbyło się spotkanie dla dorosłych, dotyczyło ono historii Krzyża Świętego.

Następnego dnia rano miałem prelekcję na temat mitu walki ze smokami, czyli smokobójstwe, którą przeprowadziłem dla młodzieży z gimnazjum, a potem miałem prelekcję dla uczniów szkoły podstawowej i dotyczyła ona legendy smoka wawelskiego jako wielkiego i chwalebnego mitu narodowego.
Pani Dyrektor biblioteki zorganizowała też wystawę o smokach, którą dostarczyło Wydawnictwo Sativa Studio – wydawca moich książek o smokach.

Odwiedziłem wiele bibliotek w kraju i w zasadzie każda była wspaniała i w każdej z nich spotkałem się z wielką życzliwością, ale ta w Spytkowicach, muszę przyznać, była najwspanialsza!  

Gminna Biblioteka Publiczna w Spytkowicach otrzymała pamiątkowy Dyplom Pogromcy Smoka nadany przez Wydawnictwo Sativa Studio!

 image


                       Moja strona internetowa: www.marek-sikorski-autor.blog.pl


image

Zobacz galerię zdjęć:

Uczniowie ze  szkoły podstawowej , prelekcja w GBP w Spytkowicach
Uczniowie ze  szkoły podstawowej , prelekcja w GBP w Spytkowicach Fragment wystawy o smokacch i smokobójstwie, GBP w Spytkowicach

 Zajmuję się mitem walki ze smokami, w tym naszym smokiem wawelskim. Na ten temat napisałem książkę pt. "Smok wawelski w kręgu mitu i historii". Wydałem też książkę pt. "Smoki i smokobójstwo" , "Na tropach smoka wawelskiego" oraz "Rozważania o chwalebnym smokobójstwie". Ostatnio wydałem  zbiór opowiadań pt. "Zgubny urok".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości