BEwka Konewka BEwka Konewka
151
BLOG

ZAŻALENIE na CENZURĘ SALONU 24!

BEwka Konewka BEwka Konewka Kultura Obserwuj notkę 1

ZAŻALENIE na CENZURĘ SALONU 24! 

 Piszę do Was zażalenie,

Choć może tym nic nie zmienię. 

Ale wyrzucę z siebie żale, 

I może choć trochę nie poczujecie się tak wspaniale. 

Fraszki „WAGA” i „ZATWARDZENIE” na Salonie 24 wystawiłam, 

A wy schowaliście je jakbym kogoś nimi obraziła. 

 

Wolności poezji słów mi zabraniacie, 

Chyba rozumu ani humoru nie macie! 

Zwykłe życia codziennego sprawy, 

Pisane wierszykiem wywołują jakieś dziwne obawy. 

 

Wierszyki moje, może i trywialne, 

Ale na pewno nie niemoralne ani nie wulgarne. 

Czyżby słowa, kupa” czy „zatwardzenie”,  

Wzbudzają u was zgorszenie? 

Toż to ludzi prostych słowa wyrazu, 

Które nie powinny wywoływać u was zakazu.  

 

Grono zwykłych ludzi popiera moje oburzenie, 

I wyraża na waszą cenzurę duże zdziwienie. 

Jestem ciekawa czy Administracja Salonu 24 na zażalenie moje zareaguje, 

Czy też je przed światem ukryje. 

 image


Natchnienie przyszło niespodziewanie Po prostu niesłychane

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura